گیاهان آپارتمانی بزرگ: آشنایی با ۳۱ گیاه آپارتمانی غول پیکر

سبز رنگ زندگی و طراوت است! وقتی که ما رنگ سبز را می‌بینیم بی‌اختیار روحیه‌مان از این روبه آن رو می‌شود! بیخود هم نیست که ما دوست داریم در خانه‌مان گیاه پرورش دهیم. خوشبختانه، امروز آنقدر در بازار تنوع گل و گیاه موجود است که شما در انتخاب انواع گیاه کم نمی‌آورید. شما می‌توانید از ریزترین گلدان‌ها تا گل‌های متوسط و گیاهان آپارتمانی بزرگ را در آپارتمان پرورش دهید. در ادامه بیشتر در مورد این گیاهان آپارتمانی غول‌پیکر مطالعه کنید.

گیاهان آپارتمانی بزرگ – هرچه بزرگتر، بهتر!

برخی از افراد عاشق گیاهان و گلهای آپارتمانی بزرگ هستند. تعجبی هم ندارد چون اگر شما گیاهان آپارتمانی برگ بزرگ را در آپارتمان داشته باشید، برگهای سبز آنها را همه می‌توانند ببینند. در نتیجه، هم شما و هم مهمان‌هایتان می‌توانید از این منظره زیبا فیض ببرید. برای همین، گیاه آپارتمانی برگ بزرگ تاثیر بزرگی در روحیه ما و اطرافیانمان دارد. اگر شما هم عاشق گیاه آپارتمان بزرگ هستید و می‌خواهید بدانید که چه انتخاب‌هایی برای خرید گیاهان آپارتمانی بزرگ دارید، با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را با انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ آشنا کنیم.

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱٫ گیاه انجیر ربابی

اصلاٌ شما می‌توانید گیاهی را پیدا کنید که خوش خلق‌تر از گونه‌های فیکوس باشد؟ اصولاً نگهداری از گیاه فیکوس آسان است و آن‌ها برگ‌های زیبایی دارند. علاوه بر این، بنابر یکی از پژوهش‌های ناسا گونه‌های فوکوس هوای آپارتمان یا دفتر را تصفیه می‌کنند. یکی از زیباترین گونه‌های فیکوسی که می‌توانید در آپارتمان یا اداره داشته باشید، فیکوس لیراتا یا انجیر ربابی است که ارتفاع آن می‌تواند به دو متر هم برسد. فیکوس لیراتا برگهای سبز روشن با بافتی نازک و چرمی دارد. خرید فیکوس لیراتا و نگهداری از آن در فضای خانه باعث می‌شود که خانه طراوت و تازگی بیشتری داشته باشد.

(برای خرید فیکوس می‌توانید به صفحه مورد نظر رجوع کنید.)

گیاه انجیر ربابی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

گیاهان آپارتمانی با برگ بزرگ: ۲٫ درخت کائوچو

اگر عاشق گیاهی با برگهای سبز تیره و شکل بیضی هستید پس عاشق درخت کائوچو خواهید شد. نام دیگر درخت کائوچو فیکوس الاستیکا است که گونه دیگری از فیکوس است. ارتفاع درخت کائوچو در آپارتمان می‌تواند به ۲٫۵ متر هم برسد و نوع رشد این درخت کاملاً عمودی است. برای خرید فیکوس الاستیکا این گیاه محبوب حتما به گلفروشی گل باما نگاهی بیندازید.

درخت کائوچو یا فیکوس الاستیکا گیاه آپارتمانی برگ بزرگ

انواع بزرگترین گیاهان آپارتمانی: ۳٫ فیکوس آفریقایی

فیکوس یا ربابی آفریقایی از لحاظ شکل ظاهری شبیه درخت کائوچو است. اما تفاوتی که با درخت کائوچو دارد این است که رنگ برگ هایش سبز پررنگ بوده و شکل گردی دارند. اگر دوست دارید که هوای خانه تمیز و مرطوب باشد، پیشنهاد می‌کنیم که این گیاه را تهیه کنید. همچنین، اگر به خوبی از فیکوس آفریقایی نگهداری کنید، می‌تواند تا ارتفاع ۲ متر هم رشد کند.

فیکوس آفریقایی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۴٫ فیکوس آمستل

اگر فیکوس آمستل یا فیکوس علی را دیده باشید شاید بیشتر از همه متوجه ظاهر درخت مانند آن شده باشید. ساقه گیاه فیکوس آمستل راسته، نازک و برگهای آن باریک هستند و حالت بوته‌ای به این گیاه می‌دهند. نام علمی دیگر آن فیکوس ماکللاندی است و ارتفاع آن در آپارتمان می‌تواند به دو نیم متر هم برسد. اگر گیاهانی را دوست دارید که حالت درختچه‌ای و برگهای آن حالت بوته‌ای داشته باشند، گیاه فیکوس آمستل بهترین انتخاب گیاهان آپارتمانی برگ بزرگ است.

(برای خرید درختچه آپارتمانی از صفحه مربوطه بازدید کنید.)

 فیکوس علی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۵٫ فیکوس مثلثی ابلق

عاشق رنگ‌های سبز و روشن هستید؟ پس از انتخاب فیکوس مثلثی ابلق پشیمان نخواهید شد! نگهداری از این نوع فیکوس هم آسان است. برگهای آن مثلثی شکل و رنگ سبز و روشنی دارند و ارتفاع رشدشان می‌تواند به ۲٫۵ متر هم برسد. البته در نگهداری این گیاه باید توجه داشته باشید که محیط رشد آن به نور زیاد و رطوبت بالا نیاز دارد.

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ - فیکوس مثلثی ابلق

انواع گیاهان آپارتمانی لوکس بزرگ: ۶٫ نخل دم دار یا کاریوتا

گیاه نخل دم‌دار یا کاریوتا (Caryota) دارای برگ‌هایی است که شبیه به دم ماهی هستند و رشد برگ هایش حالت خوشه‌ای دارد. نام علمی این گیاه کاریوتا است و اگر بخواهید از آن مراقبت کنید بهتر است که به این گیاه حتماً نور کافی بدهید.

(از صفحه خرید نخل بازدید کنید.)

نخل دم دار از گیاهان آپارتمانی لوکس بزرگ

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۷٫ نخل بادبزنی

به دنبال یک گیاه مقاوم نسبت به دمای پایین می‌گردید که برگهایش خیره‌کننده باشند؟ در این صورت، با نخل بادبزنی بهترین انتخاب را کرده‌اید. زادگاه اصلی نخل بادبزنی اروپا است و این گیاه نسبت به سرما مقاومت زیادی دارد. در نتیجه، مجبور نیستید که نگران پایین بودن بیش از حد دمای خانه برای این گیاه باشید.

نخل بادبزنی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

انواع گل طبیعی بزرگ برای پذیرایی: ۸٫ نخل پرشکوه

آپارتمان‌تان خیلی نور مستقیم ندارد و شما در جستجوی گیاه آپارتمانی بزرگ هستید که در نور کم بتواند به خوبی رشد کند؟ در این صورت، می‌توانید نخل پرشکوه یا راونیا ریولاریس را به عنوان گیاه خود انتخاب کنید. نخل پرشکوه می‌تواند تا ارتفاع ۲ متر هم در سایه رشد کند و شاخ و برگ‌های سبز تیره آن پرتراکم و زیبا هستند. بنابراین، نخل پرشکوه یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی بزرگ محسوب می‌شود.

(از صفحه خرید نخل اریکا نیز بازدید کنید.)

نخل پرشکوه گل طبیعی بزرگ برای پذیرایی

اسم گلهای آپارتمانی بزرگ: ۹٫ نخل بهشتی

مراقبت بسیاری از گیاهان احتیاج به نظارت شبانه‌روزی دارد. برای همین است که خیلی از ما دوست داریم از گیاهانی مراقبت کنیم که نگهداری از آنها آسان است. اگر به دنبال گیاه آپارتمانی بزرگ هستید که نیاز به مراقبت زیادی ندارد و نور و دمای کم را می‌تواند تحمل و در این شرایط رشد کند، نخل بهشتی انتخاب خوبی است. نخل بهشتی دارای برگها و شاخه‌های قوسی شکل است و داشتن آن در خانه می‌تواند به خانه زیبایی خاصی بدهد که یادآور ساحل‌های رویایی گرمسیری است.

اسم گلهای آپارتمانی بزرگ

معرفی گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱۰٫ نخل پروانه

اگر مسئله تامین نور برای گیاه مشکلی نیست، می‌توانید از نخل پروانه در آپارتمان خود نگهداری کنید. نخل پروانه با برگ‌هایی که دارد شبیه درخت بامبو است و برای همین، ظاهری درخت مانند دارد. اگر آپارتمان شما نور زیاد دارد برای رشد این گیاه شرایطی بسیار عالی دارد. بنابراین، اگر گیاهی درخت مانند می‌خواهید که در نور خوب می‌تواند سریع رشد کند، نخل پروانه یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی بزرگ برای شما است.

گیاهان آپارتمانی بزرگ - نخل پروانه

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱۱٫ دراسنا آنیتا

یک گیاه درختچه‌ای می‌خواهید که در سایه بتواند رشد کند؟ دراسنا آنیتا گیاهی از تیره خون سیاوشان است که برگهای سبز پررنگ، دراز و حالتی شبیه به درخت دارد. همچنین، گیاه دراسنا آنیتا می‌تواند هوای خانه شما را از آلاینده‌هایی مثل فرمالدهید و بنزن پاک کند. در نتیجه، دراسنا آنیتا جزو گیاهان آپارتمانی برگ بزرگ است که هم آپارتمان را زیبا می‌کند و هم برای تصفیه هوا مفید است.

(از صفحه خرید دراسنا بازدید کنید.)

دراسنا آنیتا از گیاهان آپارتمانی بزرگ

گیاه آپارتمانی برگ بزرگ: ۱۲٫ گیاه دراسنا پرچمی

اگر جزو کسانی هستید که گیاهان با ظاهر خاصی را دوست دارند، می‌توانید دراسنای پرچمی را انتخاب کنید. برگهای دراسنا پرچمی رنگ قرمز و بنفش دارند و خمیده و باریک هستند. همچنین، دراسنای پرچمی می‌تواند تا ارتفاع زیادی هم رشد کند. شرایط نگهداری از گیاه دراسنا پرچمی اصلاً دشوار نیست، البته به شرطی که آن را در مکان‌های سایه‌دار قرار ندهید. به این صورت، دراستا پرچمی می‌تواند یکی از گیاهان آپارتمانی بزرگ باشد که زیبایی منحصر به فردی به خانه شما می‌دهد.

گیاه دراسنا پرچمی - گیاه آپارتمانی بزرگ

معرفی گیاه آپارتمانی بزرگ: ۱۳٫ درخت اژدها

این هم یک گیاه دیگر برای دوستداران برگهای ابلق! برگهای درخت اژدها نواری، پهن با رنگ سبز پررنگ و کم‌رنگ هستند که رنگشان با نور مناسب می‌تواند به زرد هم بزند. شاخ و برگ‌های گیاه درخت اژدها به قدری زیبا هستند که چشم را مسحور خود می‌کنند. اگر به خوبی از درخت اژدها نگهداری کنید ارتفاع آن به دو متر هم می‌تواند برسد. به طور کلی، اگر به سراغ گیاه آپارتمانی بزرگ با برگ‌های ابلق می‌گردید، درخت اژدها یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

درخت اژدها گیاه آپارتمانی بزرگ

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱۴٫ ساقه ذرتی

یک گیاه دیگر که نیاز به نگهداری و نظارت دقیق ندارد ساقه ذرتی یا دراسینا درمنسیس است. شما می‌توانید ساقه ذرتی را در نور کم هم به خوبی پرورش دهید. برگ‌های ساقه ذرتی به رنگ سبز پررنگ و کم رنگ و تمیز و براق هستند. بهتر از همه، چیزی که باعث می‌شود تا ساقه ذرتی یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی بزرگ باشد این است که می‌تواند هوای داخل خانه را تصفیه کند. اما در هنگام خرید آن به این توجه داشته باشید که رشد این گیاه کمی کند است. بنابراین، باید در پرورش آن کمی صبور باشید.

ساقه ذرتی از گیاهان آپارتمانی بزرگ

معرفی گلهای آپارتمانی بزرگ: ۱۵٫ درخت لیندا

اگر درخت لیندا را دیده باشید در اولین نگاه شاید با خود فکر کنید که این درخت از خانواده نخل است. اما این طور نیست. در واقع، درخت لیندا یک ساکولنت زیبا و شیک است. نگهداری از گیاه لیندا آسان است، اما رشد این گیاه نسبتا کند است. اگر به دنبال گیاهان آپارتمانی بزرگ با جلوه‌ای زیبا می‌گردید می‌توانید خرید نخل لیندا را در نظر داشته باشید.

معرفی گلهای آپارتمانی بزرگ

قیمت گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱۶٫ کاج مطبق

اگر شکل درخت کاج را دوست داشته باشید، عاشق کاج مطبق خواهید شد! با اینکه ظاهر کاج مطبق شبیه درخت کاج است اما این درخت کاج نیست. با این حال، شباهت ظاهری آن به کاج‌هایی که بیرون می‌بینیم باعث می‌شود که گیاه جذابی برای رشد در خانه باشد. در صورتی که بخواهید کاج مطبق را در آپارتمان پرورش دهید، برای بهترین شرایط رشد بهتر است آن را در کنار پنجره قرار دهید که نور غیر مستقیم آفتاب به آن می‌تابد. البته برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطلب راهنمای نگهداری از کاج مطبق رجوع کنید. برای خرید کاج نیز می‌توانید به گل باما سر بزنید.

کاج مطبق از گیاهان آپارتمانی بزرگ

گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱۷٫ یوکا

یوکا برای دوستداران گیاهان مقاوم انتخابی عالی است. یوکا می‌تواند چند هفته بدون آبیاری زنده بماند. با این وجود، اگر به یوکا نور کافی برسانید خیلی سریع رشد می‌کند. در زمان آبیاری یوکا به این نکته توجه داشته باشید که خاک گیاه خشک شده باشد و بعد به آن آب بدهید. در کل، یوکا جزو گیاهان آپارتمانی بزرگ مقاوم است و اگر در نگهداری آن سهل انگاری کنید، زود از بین نمی‌رود. در مورد نگهداری از گیاه یوکا می‌توانید بیشتر مطالعه کنید و البته برای خرید یوکا نیز حتما از گلفروشی آنلاین گل باما بازدید کنید.

گیاهان آپارتمانی بزرگ - یوکا

گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۱۸٫ فیلودندرون

نام فیلودندرون در بین دوستداران گیاهان آپارتمانی بزرگ شناخته شده است. البته این مسئله تعجبی هم ندارد چون خانواده فیلودندرون گیاهان آپارتمانی زیبا و خوش رشد زیادی دارند. برای نگهداری از فیلودندرون شما می‌توانید این گیاه را در معرض نور غیر مستقیم آفتاب قرار دهید تا به خوبی بتواند رشد کند. برای خرید فیلودندرون از صفحه مربوطه در فروشگاه اینترنتی گل باما بازدید کنید.

فیلودندرون از گیاهان آپارتمانی بزرگ

گل آپارتمانی بزرگ: ۱۹٫ مینگ آرالیا

خیلی‌ها با خود فکر می‌کنند که همه گیاهان زیبا نیاز به مراقبت زیاد دارند. اما این طور نیست. شما می‌توانید گیاهی زیبا مثل مینگ آرالیا را داشته باشید و مجبور نیستید خیلی مراقب آن باشید. مینگ آرالیا هم ظاهر زیبایی دارد و هم اینکه مقاوم است. شما می‌توانید آن را با خیال راحت در سایه بگذارید و حتی اگر یادتان برود که به آن آب بدهید مشکلی برایش پیش نمی‌آید. حواستان باشد که هر از گاهی باید به خاک آن کود دهید تا بتواند به خوبی رشد کند.

 مینگ آرالیا - گل آپارتمانی بزرگ

گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۲۰٫ کروتون

آیا به دنبال گیاهان آپارتمانی بزرگ با برگ‌های رنگارنگ هستید؟ اگر اینطور است، خرید کروتون انتخاب خوبی برای شما است. برگهای کروتون طیف رنگ‌های سبز، زرد و قرمز را می‌توانند داشته باشند و جلوه خیلی زیبایی به آپارتمان شما می‌دهند. البته برای داشتن این برگ‌های رنگارنگ شما باید به کروتون به میزان زیادی نور برسانید. برای این کار، بهتر است که کروتون را در کنار پنجره شرقی آپارتمان‌ قرار دهید که بتواند از نور غیر مستقیم آفتاب به خوبی بهره‌مند شود. در مورد نگهداری از گیاه کروتون در بلاگ گل باما بیشتر مطالعه کنید.

کروتون از گیاهان آپارتمانی بزرگ

خرید گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۲۱٫ شفلرا

شفلرا یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی بزرگ با شاخ و برگ‌های به یاد ماندنی است. مزیت رشد و پرورش شفلرا نگهداری آسان آن است. برای نگهداری از گیاه شفلرا فقط لازم است گیاه را در گلدانی بزرگ قرار دهید و آن را در معرض نور غیر مستقیم آفتاب بگذارید تا بتواند سریع رشد کند. برای خرید شفلرا می‌توانید از فروشگاه اینترنتی گل باما بازدید کنید.

خرید گیاهان آپارتمانی بزرگ - شفلرا

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۲۲٫ آرالیای برگ پهن

به دنبال گیاهی با برگهای پهن سبز رنگ و بافتی چرمی و براق هستید؟ در این صورت، پیشنهاد می‌کنیم که آرالیای برگ پهن را انتخاب کنید. همچنین، نگهداری از گیاه آرالیا برگ پهن می‌تواند فضای خانه  را تصفیه کند. بنابراین، علاوه بر زیبایی آرالیای برگ پهن، این گیاه یکی از گیاهان آپارتمانی بزرگ برای داشتن هوای سالم‌تر در خانه است و خرید آرالیا می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای آپارتمان‌ها باشد.

 آرالیای برگ پهن گیاه آپارتمانی بزرگ

انواع گل طبیعی بزرگ برای پذیرایی: ۲۳٫ رز صحرایی

دنبال گیاهی می‌گردید که گل‌های خوشرنگ و جذابی دارد؟ پس رز صحرایی را انتخاب کنید! رز صحرایی با گل‌هایی به رنگ قرمز و برگ‌های سبز رنگ بهترین انتخاب برای گیاهان آپارتمانی بزرگ در نظر گرفته می‌شود.

رز صحرایی گل طبیعی بزرگ برای پذیرایی

اسم گل‌های آپارتمانی بزرگ: ۲۴٫ گیاه یشم

اگر گیاهان آپارتمانی بزرگ با شاخ و برگ متراکم و رنگ سبز یشمی را دوست دارید، پس عاشق گیاه یشم می‌شوید. گیاه یشم یک نوع ساکولنت زیبا است که نگهداری از آن آسان است. وقتی شما در ابتدا گیاه یشم را تهیه می‌کنید اندازه‌اش کوچک است. برای همین، طول می‌کشد که گیاه یشم در محیط آپارتمانی ارتفاعش زیاد شود. اگر می‌خواهید ارتفاع گیاه یشم زیاد باشد نباید آن را هرس کنید.

گل‌های آپارتمانی بزرگ - گیاه یشم

انواع گیاهان آپارتمانی برگ بزرگ: ۲۵٫ برگ انجیری

عاشق گیاهان گرمسیری هستید؟ پس برگ انجیری را هم دوست خواهید داشت! برگ انجیری جزو گیاهان آپارتمانی بزرگ است که شاخ و برگها و ساقه‌های بزرگی دارد. اگر بتوانید این گیاه را به خوبی پرورش دهید، برگ انجیری ظاهر چشمگیری به ساختمان خواهد داد. خرید برگ انجیری در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته است زیرا این گیاه زیبا ظاهر منحصربفردی دارد که برای محیط‌های مختلف می‌تواند ایده‌آل باشد. بعلاوه اینکه نگهداری از گیاه برگ انجیری نیز آسان است و می‌توانید با رعایت نکاتی ساده گیاهی سالم پرورش دهید.

 برگ انجیری از گیاهان آپارتمانی برگ بزرگ

معرفی گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۲۶٫ گل مرغ بهشت سفید

اگر نگران اشغال شدن فضای خانه نیستید و دوست دارید که گیاهتان برگ‌های غول پیکر و گرمسیری داشته باشد، توصیه می‌کنیم که گل مرغ بهشت سفید (استرلیتزیا سفید) را انتخاب کنید. برگهای گل مرغ بهشت سفید بسیار بزرگ و شبیه برگ درخت موز هستند. برای همین، گل مرغ بهشت سفید جزو بزرگترین گیاهان آپارتمانی با زیباترین برگ‌های گرمسیری است. البته باید به این توجه داشته باشید که برای رشد سریع این گیاه باید آن را در کنار پنجره با نور آفتاب مستقر کنید و اینکه این گیاه روزانه حداقل باید ۴ تا ۵ ساعت نور آفتاب دریافت کند تا بتواند به خوبی رشد کند.

معرفی گیاهان آپارتمانی بزرگ - گل مرغ بهشت سفید

قیمت گل آپارتمانی بزرگ: ۲۷٫ درخت بامبو

درخت بامبو هم یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس بزرگ است که ظاهر خانه آپارتمانی شما را شیک و زیبا می‌کند و ارتفاع بلندی دارد. البته برای فراهم کردن بهترین شرایط رشد بامبو، باید اجازه دهید که چند ساعت نور مستقیم آفتاب به آن برسد.

درخت بامبو گل آپارتمانی بزرگ

معرفی گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۲۸٫ انجیر برگ ریز یا گیاه بنجامین

دنبال گیاهان آپارتمانی بزرگ هستید که بیش از همه ظاهری درختی و پر شاخ و برگ داشته باشند؟ اگر اینطور است، انجیر برگ ریز یا گیاه فیکوس بنجامین گیاه خوبی برای شما است. فقط نکته‌ای که باید در مراقبت انجیر برگ ریز به آن توجه کنید این است که آن را در موقعیتی ثابت قرار دهید و سعی کنید که مدام آن را از این مکان به مکان دیگر جابه جا نکنید. برای خرید فیکوس بنجامین به گلفروشی آنلاین گل باما سر بزنید.

فیکوس بنجامین از گیاهان آپارتمانی بزرگ

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ: ۲۹٫ درخت زیتون اروپایی

اگر عاشق پرورش درخت یا درخت بلند در آپارتمان هستید، می‌توانید درخت زیتون اروپایی را پرورش دهید. شما می‌توانید آن را در گلدانی بکارید و اگر به خوبی از آن نگهداری کنید، ارتفاع آن می‌تواند خیلی بلند شود. با این وجود، درخت زیتون برای رشد سریع و خوب به ۵ تا ۶ ساعت نور خورشید در روز نیاز دارد. برای همین، در نگهداری از این گیاه حتما به این نکته توجه کنید.

انواع گیاهان آپارتمانی بزرگ - درخت زیتون

معرفی گیاه آپارتمانی بزرگ: ۳۰٫ شمعدان آفریقایی یا افوریبا تریگونا

ظاهر شمعدان آفریقایی یا کاکتوس شمعدانی کمی فریبنده است. شاید در نگاه اول که درخت شمعدان آفریفایی را ببینید فکر کنید که کاکتوس است. با این وجود، این گیاه ساکولنت است که نیاز به آب زیاد ندارد. از سوی دیگر، برای رشد این گیاه باید آن را در معرض نور بسیار زیاد قرار دهید. رشد شمعدان آفریقایی کاملاً عمودی و به سمت بالا است. بنابراین، می‌توانید کاکتوس شمعدانی را برای رشد خوب در مناطق پر نور خانه یا دفتر کار قرار دهید. شمعدان آفریقایی بعلاوه با نام شیر آفریقا، درخت مدادی و درخت شیر نیز شناخته می‌شود.

شمعدان آفریقایی گیاه آپارتمانی بزرگ

بزرگترین گیاهان آپارتمانی: ۳۱٫ ناتال ماهون

اگر فکر می‌کنید که آپارتمان شما نمی‌تواند برای گیاهتان نور مستقیم و غیرمستقیم خورشید را تامین کند، می‌توانید گیاه ناتال ماهون را انتخاب کنید. این گیاه در نور مصنوعی هم می‌تواند به خوبی رشد کند. برگ‌های ناتال ماهون شکل پر مانند و رنگ سبزی دارند و به صورت خوشه‌ای رشد می‌کنند. به طور کلی، نگهداری از این گیاه آسان است. اما هر از گاهی یکبار باید آن را هرس کنید تا رشد بهتری داشته باشد.

بزرگترین گیاهان آپارتمانی - ناتال ماهون

خرید گیاهان آپارتمانی بزرگ از گل باما

پرورش گیاهان آپارتمانی در هر آپارتمان روحیه را تقویت می‌کند و قسمت کوچکی از طبیعت را هم در کنار ما زنده نگه می‌دارد. شما با انتخاب و خرید گیاهان آپارتمانی بزرگ می‌توانید فضای ساختمان را زیباتر کرده و هم اینکه به تصفیه هوا کمک کنید. اگر مایل به خرید گیاهان آپارتمانی بزرگ هستید حتما به فروشگاه آنلاین گل باما مراجعه کنید.

منبع
div class=”fxbtn-ew12″>خرید گل آپارتمانی

مقالات مرتبط

نظرات