ایده خرید گل برای تولد نوزاد – قدم نو رسیده مبارک!

باکس گل‌ نوزاد همراه با یک کارت تبریک مناسب، هدیه‌ا‌ی تمام عیار برای شروع زندگی نوزاد در دنیای جدید است. گل‌های تبریکی برای قدم نو رسیده فقط مختص نوزاد نیست، بلکه این گل هدیه برای کل خانواده است. انرژی‌بخشی و طراوت گل‌ها، جو خانه را مالامال از شادی و سرور می‌کند. آنقدر این هدیه طبیعت زیبا و با ارزش است که تا زمانیکه طاقچه‌نشین خانه است عشق و احساس را به جان خانواده تزریق می‌کند. حتی زمانیکه نوزاد گریه کرده و پدر و مادر را پریشان می‌کند، باز همان لبخند گل‌ها می‌تواند تقویت کننده‌ی روحیه‌ی مادر و پدر باشد. برای مشاهده جدیدترین خرید گل برای تولد نوزاد، دیزاین دسته گل زایمان و خرید باکس گل بمناسبت تولد نوزاد به سایت گل فروشی اینترنتی گل باما سر بزنید.

ایده خرید گل برای تولد نوزاد

ایده خرید گل برای تولد نوزاد

ما در این مطلب می‌خواهیم به بررسی انواع ایده خرید گل بمناسبت تولد نوزاد بپردازیم. اگرچه فعل و انفعالات هورمونی مادران معمولا یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز افسردگی پس از زایمان است، اما شاید با خرید دسته گل بمناسبت تولد نوزاد و ارج نهادن به جایگاه مادران جوان بتواند در بازسازی روحیه او موثر باشد.

خرید گل بمناسبت تولد نوزاد

ایده‌های خلاقانه برای خرید گل تولد نوزاد – قدم نورسیده مبارک!

خوبی ایده خرید سبد گل هدیه یا باکس گل هدیه بمناسبت تولد نوزاد به این است که برای تولد نوزاد دختر و پسر کاربرد دارد 🙂 اگرچه معمولا تم رنگ باکس گل تولد نوزاد پسر با دختر فرق می‌کند. بعلاوه می‌توان با تزئین بادکنک و عروسک، خاصا گل مناسب برای نوزاد دختر یا گل مناسب برای نوزاد پسر تدارک دید.

ایده خرید گل برای تولد نوزاد با رنگ‌های ملایم مثل صورتی پاستلی، زرد با غنچه‌های آبی، بدون توجه به جنسیت نیز ایده‌های بسیار مناسبی هستند. قبل‌تر در مطلبی در وبلاگ به موضوع تناسب جنس و رنگ گل‌ها برای ماه‌های تولد پرداخته‌ایم.
اگر علاقه‌مند هستید گل ماه تولد خودتان یا نورسیده‌ی نورچشمی‌تان را بدانید شاید بد نباشد به این مقاله هم سری بزنید.

فراموش نکنید که گل‌ها با بوی خوش و زیبایی بر روان کودک هم تاثیر مثبت دارد. اگرچه کودک بوی مادر را به هیچ چیز ترجیح ندهد، اما ذات صمیمی بودن گل‌ها با لطافت نوزاد مناسبت دارد.

در ادامه می‌خواهیم خیلی مختصر درباره ریزه‌کاری‌هایی که در ایده‌پردازی برای خرید یک باکس گل بمناسبت تولد کودک به کار می‌آیند صحبت کنیم.

گل تولد

زمان مناسب برای ارسال دسته گل تولد نوزاد

درکل، ایده‌آل‌ترین نوع تبریک برای قدم نو رسیده، فرستادن گل‌ به بیمارستان است، اما احتمال اینکه گل هدیه شما در شلوغی بیمارستان جا بماند بسیار زیاد است. به جز مواردی که  مادر با هدف ریکاوری سریع‌تر مدت طولانی‌تری بعد از زایمان در بیمارستان نگه داشته می‌شوند، معمولا مادر پس از زایمان به مدت طولانی در بیمارستان نمی‌ماند و مراجعات برای دیدن چهره‌ی نورسیده هم معمولا در همان روز اول انجام می‌شود.

این شلوغی می‌تواند تمام خلاقیت‌های شما را برای ایده خرید گل برای تولد نوزاد هدر بدهد. اگر قرار باشد باکس گل شما در بین خیل عظیم هدایا و خوراکی‌ها در اتاق مادر دیده نشود، اساسا باخت بزرگی دادین 🙂

بعلاوه حداقل برای روزگاری که کرونا مثل بختک بر رفت‌وآمد و زندگی عادی مردم سایه انداخته، شاید مراجعه به بیمارستان ممکن نباشد و صرفا مایه اسباب زحمت کادر بیمارستان شود. در چنین موقعیتی می‌توانید گل را با سفارش آنلاین از یک گل فروشی اینترنتی معتبر مستقیم به منزل آنها بفرستید.

گل نوزاد دختر - گل نوزاد پسر

گل‌فروشی‌ها بویژه نمونه‌های خارجی چیدمان منحصر به فرد و خلاقانه‌ای برای دیزاین دسته گل عروسکی نوزاد یا گل تولد نوزاد دارند. به این صورت که گل‌ها را در داخل باکس گلی شبیه به کالسکه کودک جای می‌دهد و برای تزئین آن، از اسباب بازی‌های کوچک متناسب با جنسیت نوزاد استفاده می‌کند.

به این صورت می‌توانید یک سبد گل برای نوزاد پسر یا باکس گل برای نوزاد دختر تدارک ببینید. در ادامه چند نمونه از گل‌های مناسب برای جدیدترین دسته گل‌های زایمان را که از سایت‌های خارجی برداشته‌ایم، مشاهده می‌کنید.

پیشنهادات رایج و ایده  خرید گل برای تولد نوزاد

ایده‌های خرید گل برای زنان باردار با ایده‌های خرید گل زایمان و گل تولد نوزاد کمی متفاوت است. در زمان بارداری باید بیشتر حواسمان به حالات روحی شکننده زن باردار باشد، اما حالا زمان شادی است و باید پر انرژی از صمیم قلب شادی‌مان را ابراز کنیم. حالا وقت انتخاب گل‌های شاد و پر حرارت مثل: ‌گل میخک، گل نرگس یا گل دیزی است. دیگر صبر مادر و پدر جواب داده و نوزادشان به دنیا آمده است.

باید گلی انتخاب کرد که هم به منظور قدردانی از مادر باشد و هم به منظور خوش‌آمد گویی به نوزاد. معمولا باکس گل نوزاد را با اضافه شدن بادکنک و عروسک تزئین می‌کنند. اگر جنسیت نوزاد را هم بدانید می‌توان به صورت سنتی رنگ گل متناسبی نیز انتخاب کرد، اما اگر نظر ما را بخواهید، خریدن گل‌های رنگارنگ جذابیت بیشتری دارند.

(از صفحه انواع گل رز بازدید کنید.)

ایده های رایج گل تولد نوزاد

دسته گل عروسکی برای تولد نوزاد دختر

دسته گل عروسکی نوزاد با گل‌های بنفش و صورتی پاستلی یک انتخاب عالی است که از چند فرسخی فریاد می‌زند من برای یک نوزاد دختر هستم. گل رز، گل لاله و گل میخک از محبوب‌ترین گل‌های برای نوزادان دختر هستند. البته به کار بردن بادکنک‌های صورتی به همراه شکلات‌های پنبه‌ای در باکس گل برای زایمان، ترکیبی بی‌نهایت دلنشین و جذاب است.

در کل اگر باکس گل یا سبد گل تهیه کنید، کار میزبان را راحت‌تر کرده‌اید، چون دیگر نیازی به گلدان ندارند و گل‌های شما از آسیب به دور می‌مانند.

(برای خرید درختچه آپارتمانی سری به گل باما بزنید.)

باکس گل رز آبی برای تولد نوزاد پسر

باکس گل همیشه ایده‌ی خوبی است. چون دیگر نیازی نیست که در آن سر شلوغی کسی به جستجوی گلدان باشد. باکس گل برای نوزاد پسر با افتخار در یک گوشه‌ی خانه قرار می‌گیرد. اگر از آن دسته افراد هستید که پایبند سنت هستید، از باکس گل‌ رز پر شده با رزهای آبی برای تولد پسرها انتخاب کنید.

اما یادتان نرود که گل‌ها بیشتر برای والدین است تا برای نوزاد. می‌توانید از گل‌های زرد، سبز، بنفش، خلاصه مجموعه‌ای از گل‌ها با رنگ‌های ملایم سبد گل جذابی را تهیه کرد.

گل‌های دلفینیوم، گل فریزیا، گل زنبق و گل استاتیس بهترین آپشن‌ها برای نوزاد پسر هستند.

(برای خرید سانسوریا، گیاه آپارتمانی محبوب سری به گل باما بزنید.)

گل رز آبی - باکس گل تبریک نوزاد

بهترین ایده برای خرید گل تولد نوزاد

چون نوزاد حساس و ظریف است، برای خرید گل نوزاد باید چند نکته را توجه کنیم. اول اینکه باید گلی انتخاب کنیم که حساسیت ایجاد نکند و دوم اینکه بوی تند و نافذی نداشته باشد. برای انتخاب راحت‌تر در ادامه چند نمونه گل با چنین ویژگی‌هایی پیشنهاد می‌دهیم.

گل میخک (Dianthus) – مناسب برای لپ گل‌انداخته‌ی نوزاد دختر

یک ایده برای خرید گل تولد نوزاد، گل میخک است. گل‌های میخک به طور گسترده‌ای در چیدمان دسته گل نوزاد یا سبد گل نوزاد استفاده می‌شوند، باکس گل میخک قرمز یکی از دم دستی‌ترین ایده‌های دیزاین گل برای چنین مناسبت‌هایی است. چون این گل ماندگار، محکم و بدون ایجاد حساسیت است و از همه بهتر اینکه در تمام طول سال در دسترس هستند.

یکی دیگر از آپشن‌های خوب گل میخک این است که می‌توان آن‌ را بر طبق جنسیت بچه آبی یا صورتی انتخاب کرد.

باکس گل میخک - ایده خرید گل برای نورسیده

شکوفه‌های گیلاس (Cherry Blossom) – گل تولد نوزادِ متولد فصل بهار

شکوفه‌های گیلاس نماد زندگی بهاری و زندگی جدید هستند. در ضمن یک ایده‌ی فوق‌العاده ناب و بی‌همتا برای تزئین منزل قبل از حضور مادر و نوزاد است. دو هفته مانده به تولد نوزاد، چند شاخه برازنده و جوانه‌زده از درخت گیلاس را برش داده و آن‌ها را در یک گلدان یا لیوان بزرگ مات قرار دهید. دمای گرم خانه باعث می‌شود که آنها زودتر شکوفه بزنند. مطمئنا با حضور نوزاد خانه‌ی شما هم بهاری شده است. البته این ایده فقط برای نوزادن متولدین آخر زمستان و بهار جواب می‌دهد.

گل نرگس (Daffodil) – ایده‌ی خرید گل تولد برای نوزاد متولد تابستان

هیچ چیز مثل گل نرگس از آمدن بهار خبر نمی‌دهد. خوش‌آمدگویی به نوزاد متولد بهار، همراه با یک دسته گل شاد از شکوفه‌های گیلاس و گل نرگس، بی‌نظیر و خلاقانه است. ایده‌ی ناب دیگر اینکه اگر از پیاز گل نرگس استفاده کنید. آن را قبل از تولد، در گلدانی بکارید. با هر بهار همراه با شکوفه‌های گل نرگس تولد کودکتان را جشن بگیرید. البته این ایده را می‌توان برای تمامی نوزادها و گل‌های متناسب فصل تولدشان اجرا کرد.

گل نرگس برای تبریک قدم نورسیده

گل‌ ژربرا (Gerbera) – گل برای نوزاد پسر

گل‌های ژربرا با گل برگ‌های بزرگ و رنگ‌های صورتی، نارنجی، زرد و سبز بی‌نهایت شادی آفرینند. اصلا ژربراها گل‌های نشاط و زندگی هستند و ایده خرید گل برای تولد نوزاد با این گل‌های زیبا فوق‌العاده می‌شود. ژربراها با رنگ‌های مختلف برای تزئین هر تِمی بهترین گزینه هستند. آنها با نهایت زیبایی تولد نوزاد شما را جشن می‌گیرند.

 گل رز سرخ (Red Rose) – ایده گل برای نوزاد دختر

گل رز سرخ همیشه عاشق، در همه‌ی مراحل شادی‌ آفرین زندگی همراه ما بوده‌اند. بیشتر همسران با سبد گل رز سرخ به استقبال بانوی زندگی‌شان و نوزاد دلبندشان می‌روند. گل رز سرخ نماد قدردانی، عشق و ارادت است و برای هر مناسبتی از جمله روز ولنتاین و خرید باکس گل ولنتاین هم حرف اول را می‌زند.

گل نوزاد دختر

دیزاین عالی گل تولد نوزاد در گل فروشی گل باما

گل تقدیمی یک روش سنتی و هوشمندانه برای تبریک قدم نو رسیده است. گل باما همیشه در تلاش است که با ایده‌های نوین، از جمله ایده خرید گل برای تولد نوزاد شما را در تهیه یک هدیه جذاب و بی‌همتا و خرید باکس گل لاکچری پشتیبانی کند. اما فقط یک نکته ‌وجود دارد، آن هم این است که، برخی گل‌ها متناسب با فصل تولد در بازار موجود هستند، اما از این جهت خیلی جای نگرانی نیست چراکه گل باما با جایگزین کردن شاخه گل مشابه، سعی می‌کنند گل را با دیزاینی بسیار زیبا و نزدیک به چیزی که سفارش داده‌اید آماده کنند.

اگر می‌خواهید از دیگران متمایز باشید وسلیقه‌تان را به رخ دیگران بکشید، دسته گل، سبدگل، باکس گل هدیه‌ای خود را به گل باما سفارش دهید. البته برای خرید گل ولنتاین هم گل باما ایده‌های جذاب و نابی برای شما دارد. ما در روزهای غم و ناراحتی هم در کنار شما هستیم و اگر نیاز به سبد گل ترحیم دارید، سری به گل باما بزنید.

مقالات مرتبط

نظرات

دوازده + 19 =