راهنمای خرید گل – از انتخاب تا خرید گل تازه

راهنمای خرید گل – لطفا در گلفروشی ها گم نشوید!

گلها مخلوقات بی نظیری هستند، وقتی به کسی گل هدیه می‌دهید روزش را خاطره‌انگیز کرده‌اید. هدیه کردن یک شاخه گل به عزیزانمان قلب‌های آنها را به ما نزدیک‌تر می‌کند، دشمنی‌ها را در این دنیای پر از آشوب از بین می‌برد و مهمتر از همه، لبخند به روی صورت‌ها می‌آورد. مقاله پیش رو یک مقاله خیلی حرفه‌ای و پیچیده نیست. می‌خواهیم اندکی درباره نحوه خرید گل شما را راهنمایی کنیم. نمی‌دانم شده که برای خرید گل به یک گل‌فروشی مراجعه کنید اما ندانید از کجا شروع کنید؟ راهنمای خرید گل برای نسل جوانتر احتمالا کاربردی‌تر است، خیلی از ما نه اسم گل‌ها را به خوبی می‌شناسیم و نه می‌دانیم برای خرید دسته گل باید چه گل‌هایی را سفارش دهیم.

راهنمای خرید گل

در این مقاله برای خرید گل توضیحات مختصری می‌دهیم و اندکی هم درباره خرید گل متناسب با شخصیت افراد برایتان خواهیم نوشت. برای یک گل فروشی اینترنتی شاید خیلی سخت‌تر از یک مغازه گل فروشی اعتبار و مشتری ایجاد شود. در گل باما نه فقط برای خرید آنلاین انواع گل و گیاه برای اهالی تهران و کرج بستر آنلاین مهیا شده، بلکه تلاش می‌کنیم بتوانیم در محیط وبلاگ مطالب آموزشی درباره نحوه انتخاب گل، نگهداری انواع گل و گیاه، و احیانا ارائه مطالبی به عنوان راهنمای کاربردی خرید گل گام برداریم.

راهنمای خرید گل

راهنمای خرید گل برای اعضای خانواده – هوای داخلی خانه هایتان را فیلتر کنید!

برخی از گیاهان گلدار می‌توانند هوای اتاق را نیز فیلتر و تمیز کنند. بر اساس مطالعات انجام شده گل نیلوفر و گل ژربرا می‌توانند سموم مضر را از هوا خارج کنند. اگر کسی را دارید که داخل منزل سیگار یا قلیان می‌کشد، با خرید گل تازه و قرار دادن آن در گلدان آب می‌توانید هوا را از وجود دود پاک کنید. درست است که مردم گل‌ها را بخاطر زیبایی و یا رایحه معطر خریداری می‌کنند؛ اما کسی نمی‌تواند منکر فضای مثبتی بشود که با خرید گل در منزل ایجاد می‌شود.

راهنمایی برای خرید انواع گل و گیاه

با یک گلدان گل حال و هوای اطرافیانتان را عوض کنید

زندگی خیلی از ما از فقدان رنگ، رنج می‌برد. در این اوضاع اقتصادی شاید خیلی از ما موقع خرید گلدان برای خانه‌هایمان دودوتا چهارتا کرده باشیم، اما آنچه در نهایت ما را برای خرید گل مجاب کرده، تکیه کردن به زیبایی و حس آرامشی است که از دیدن گلدان بر روی میز به روح و روان ما وارد می‌شود. با قرار دادن گل‌ها در جایی که بتوانید همیشه آنها را ببینید، تغییر روحیه و حتی بهتر شدن ارتباط خود با دیگران را حس می‌کنید.

نتایج یک مطالعه در دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد قرار دادن گل‌های تازه پیرامون منزل و جایی که روزانه چشم اعضای خانواده به آن بیفتد، احساس و همدلی افراد نسبت به هم را افزایش داده است. اگر احساس می‌کنید اتاق شما آهنربای انرژی‌های منفی است، یک دسته گل مریم و یا یک دسته گل نرگس را به دکور اتاقتان اضافه کنید. شاید معجزه شد.

در پیکره دکور اتاق یا منزلتان روح تازه بدمید!

خرید گلدان گل، ولو گلدان‌های نیم وجبی گاهی بیش از اضافه شدن لامپ‌های LED سقفی، منزلتان را از تاریکی در می‌آورد! گل ها و گیاهان بهترین راه برای ایجاد تغییر در طراحی فضای داخلی خانه‌های شما هستند. برای انتخاب نوع گل باید سراغ سلایق شخصی و سبک و سیاقی که می‌خواهید نهایتا به آن دست پیدا کنید، بروید. راهنمای خرید گل برای طراحی داخلی را فراموش نکنید. خارجی‌ها در این زمینه از ما جلوتر هستند، از وب‌سایت‌های آنها اطلاعات بدست آورید.

در حضور گل ها بهتر فکر می‌کنید

همه ما می‌دانیم که گل تازه برای افراد بیمار اثر روانشناختی مثبت دارد. با این حال، آیا می‌دانید که آنها بر بدن ما اثرات فیزیولوژیکی هم وارد می‌کنند؟ نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، گل‌ها می‌توانند به بهبود فشار خون، کاهش احساس درد و اضطراب و همچنین به رفع خستگی کمک کنند. به این ترتیب یک سبد گل هدیه نه تنها برای هدیه دادن به دیگران، بلکه برای هدیه دادن به خودتان یک انتخاب خوب است.

داشتن یک گلدان گل تازه در خانه به شما کمک می‌کند زمانی که دچار استرس شدید هستید، سریعتر به آرامش برسید. موضوعی که البته درباره داشتن حیوانات خانگی نظیر قناری و پرنده‌های آوازی هم گفته می‌شود.

(برای خرید سبد گل ترحیم به صفحه‌ی مورد نظر رجوع کنید.)

خرید گل و تلطیف محیط داخلی خانه

گل مورد علاقه ی شما چه چیزی در موردتان می‌گوید؟ خرید گل و رازی که افشا می‌کنید

می‌دانید هر کسی یک گل ماه تولد دارد و درست مانند سنگ‌های تولد، هرکدام معنای خاص خود را دارند.

برای شخصیت‌شناسی خرید گل و انتخاب درست گل هدیه باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار دهیم و به عنوان مثال پاسخ سوال‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، در ذهن داشته باشیم.

باید بدانیم طرف مقابل ما چه رنگی را دوست دارد؟ اگر هیچ ایده‌ای ندارید، به این فکر کنید که او اغلب چه رنگ‌هایی می‌پوشد؟ کیف، تلفن، کفش و یا حتی لپ تاپش چه رنگی دارد؟ توجه داشته باشید جواب این سوال بسیار ساده است فقط کافی‌ست کمی دقت کنید!
نکته دیگر اینکه باید به خاطر بیاوریم که او اساسا چگونه فردی است؟ عصبی، نرم‌خو و مهربان، هدف‌گرا و کاری، خجالتی، برون‌گرا، اهل شوخی و خنده، دمدمی مزاج، جدی و خلاصه هر صفتی که بتواند او را توصیف کند، می‌تواند در خرید گل هدیه برای او موثر باشد. به طور مثال گفته می‌شود گیاه کاکتوس برای افرادی که سریع به خشم می‌آیند، هدیه مناسبی است و انرژی منفی پیرامون او را کاهش می‌دهد.

نکته آخر اینکه سعی کنید بدانید او نسبت به گل خاصی حساسیت دارد یا نه؟ تمام این موارد را کنار هم قرار دهید و سپس خلاقیت خود را به کار بیندازید. لزومی ندارد همیشه یک دسته گل یا باکس گل لاکچری نیاز شما را به خرید گل مرتفع کند. گاهی یک شمعدانی کوچک کارتان را راه می‌اندازد. راهنمای خرید گل دقیقا همینجا به کمک شما می‌آید.

راهنمای انتخاب و خرید گل و اسراری که از شخصیت افراد افشا می کند.

راهنمای خرید گل متناسب با آزمون های شخصیت شناسی!

وقتی به گل سرخ، گل ژربرا یا میخک نگاه می‌کنید، کدام یک بیشترین ارتباط معنایی را با شخصیت شما دارند؟ آیا تاکنون فکر کرده‌اید گلی که برای هدیه دادن انتخاب می‌کنید، در واقع می‌تواند شخصیت شما را منعکس کند؟ به این گل‌ها نگاهی بیندازید، گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا این شخصیت شما را منعکس می‌کند یا خیر!؟ بیایید آن را با هم بررسی کنیم.

خرید گل رز – شما شدیدا احساساتی هستید

با خرید گل رز شما به عنوان فردی بسیار پرشور و عاشق‌پیشه توصیف می‌شوید. چاره‌ای نیست مجبورید این توصیفات را تحمل کنید 🙂

روابط، ذات اصلی شما را تشکیل میدهد و قلب شما (دقیقا به جای مغز شما)، شما را راهنمایی میکند. کمد لباس خود را باز کنید حتی اگر مرد باشید رنگهای صورتی و دخترانه پیدا خواهیم کرد. شما عاشق سنت، خانواده و تعطیلات بوده و همیشه در تلاش برای رسیدن به بالاترین قله‌های پیشرفت هستید.

راهنمای خرید گل رز

خرید گل میخک – از تغییرات زندگی استقبال نمی کنید

موقع خرید گل و گیاه به سمت خرید میخک متمایل می‌شوید؟ احتمالا دوستانتان شما را به عنوان فردی محکم و ریشه‌دار می‌شناسند. خودتان را به عنوان یک فرد ساده می‌بینید که از زندگی راضی است و به تغییرات بزرگ علاقه‌ای ندارد. دیگران می‌توانند سبک تصمیم‌گیری شما را حدس بزنند چرا که بیشتر مواقع از پیش تعیین شده است. ترجیح می‌دهید در زندگی، واقع‌گرا و اهل عمل باشید.

راهنمای خرید گل میخک

خرید گل لاله – نمی‌شود شما را دلسرد کرد

برای خرید گل، لاله را ترجیح می‌دهید؟ جای تعجب نیست که همه شما را دوست داشته باشند. شما شیرین زبان، حساس و متفکر هستید (خب حالا!! 🙂 ) و دوستان و خانواده خود را دوست دارید. فیس بوک شما با عکس‌هایی از سفرها و بهترین دوستان شما پر شده است.

حتی افراد غریبه به دلیل لبخند زیبا و شخصیت درخشان، شما را آفتابی و گرم می‌بینند. زندگی برای شما عالی است و شما هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید هدفی ترسیم شده دارید؛ خب بالاخره همه ما در زندگی فراز و فرود داریم و روزهای بد را هم تجربه می‌کنیم. اما شما احتمالا از دسته افرادی هستید که خیلی دیرتر از بقیه ناامید و دلسرد می‌شوید.

راهنمای خرید گل لالهخرید گل ارکیده – دوستان صمیمی کمی دارید

پایتان به گل‌فروشی که می‌رسد چشمتان به ارکیده‌ها می‌افتد؟ خرید گل ارکیده احتمالا یعنی در یک مهمانی، شما همان فردی هستید که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند. دیگران اطلاعات کمی از شما و زندگیتان دارند زیرا شما یک دایره محکم از دوستان صمیمی دارید و جز آنها کسی از سوراخ سنبه‌های زندگیتان باخبر نیست. شاید شما را به عنوان یک انسان مادی بشناسند، معمولا اولین رویکرد شما در سنجش موقعیت‌ها درنظر گرفتن جزئیات مالی آنهاست. کمتر مادی‌گرا باشید 🙂

راهنمای خرید گل ارکیده

خرید گل بنفشه – وفاداری را به هر اصلی ترجیح می دهید

خرید گل بنفشه شما را به وجد می‌آورد؛ بگذارید حدس بزنم: در جمع‌های بزرگ که بعضا کسانی شما را نمی‌شناسند، شما آرام هستید و شیطنت نمی‌کنید، اما امان از لحظه‌ای که در بین دوستان واقعی قرار بگیرید. یک شورشی تمام عیار هستید! آرام اما در عین حال شوخ‌طبع و البته تودار. این حال، هنگامی که دیگران شما را به خوبی بشناسند، خواهند گفت که شما وفادارترین و بهترین دوستی هستید که می‌توانند در زندگی داشته باشند.

راهنمای خرید گل بنفشه

خرید گل لیلیوم – انسان دوستی شما زبانزد خاص و عام است

خرید گل لیلیوم عادت شماست، واو! شما یک انسان‌دوست واقعی هستید، درست است؟ مردم همیشه شما را از دادن پول به افراد بی‌خانمان منع می‌کنند. فردی دوست‌داشتنی، مردمی و مهربان که اطرافیانتان همیشه می‌توانند به خاطر مهربانی به شما اعتماد کنند. در حقیقت، کمک به مردم باعث می‌شود شما لبخند بزنید، و حتی شادتر شوید!

راهنمای خرید گل لیلیوم

خرید گل آفتابگردان – لبخند از صورت شما پاک نمی شود

شما شاد و خوشحال هستید. باید پرسید آیا چیزی تا به حال احساس آرامش شما را بر هم زده است؟ جای تعجبی نیست که وقتی در اتاق می روید، همه شاد می‌شوند. شما آخرین کسی هستید که گریه می‌کند یا غمگین می‌شود. هیچ چیز شما را از پرانرژی بودن باز نمی‌دارد، هر چقدر هم زندگی سخت باشد. خرید گل آفتابگردان تمام این‌ها را درباره شما به ما می‌گوید.

راهنمای خرید گل آفتاب گردان

خرید گل نرگس – روحیه هنرمندی دارید

در مدرسه، احتمالا هنر موضوع مورد علاقه شما بود زیرا روحیه شما فوق العاده هنری است. مثل یک نقاش شخصیت آرام و مثل یک موزیسین حساب شده‌ای دارید. جای تعجب نیست که از همه کارهایی که انجام می‌دهید، لذت ببرید!

راهنمای خرید گل نرگس

خرید گل پیونی – مهربان و خوش قلب هستید

اگر به خرید گل پیونی شهرت دارید، یعنی عزیزانتان شما را کمی بیشتر از بقیه دوست دارند؛ زیرا شما آن کسی هستید که هیچ محبتی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد. شما قلب پاکی دارید و شنونده صحبت و درددل‌های دیگران هستید. به خوش مشرب بودن معروف هستید و دیگران از گذران زمان کنار شما خسته نمی‌شوند.

راهنمای خرید گل پیونی

خرید گل زنبق – روزمرگی شما را دیوانه می‌کند

گل محبوب شما گل زنبق است و موقع خرید گل زنبق عنان از کف می‌دهید؟ شما در زمین زندگی می‌کنید ولی سر در آسمان دارید. از تجربیات هیجان‌انگیز مانند بانجی جامپینگ استقبال می‌کنید. می‌خواهید دنیا را نجات دهید؟ خب لازم است قبل از دنیا ابتدا بیشتر به خودتان رسیدگی کنید. احتمالا از این که هر روز از خواب بیدار شوید و کارهای عادی را بارها و بارها انجام دهید، متنفر هستید و روال عادی زندگی شما را رنج می‌دهد.
راهنمای خرید گل زنبق

تا بحال به خرید آنلاین گل فکر کرده اید؟

ما می‌دانیم زندگی در دنیای امروز با مشغله‌ها و دغدغه‌های فراوانی همراه است که فرصت خرید گل از گل فروشی ها یا بازار گل را از شما گرفته است. اما در عصری زندگی می‌کنیم که فروشگاه‌های آنلاین تخصصی، امکان خرید انواع محصولات را به صورت آنلاین برای ما فراهم کرده‌اند. از میوه فروشی آنلاین گرفته تا فروشگاه پوشاک و …، این روزها کافی است در اینترنت چرخی بزنید تا تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی را پیدا کنید.

برای خرید آنلاین گل و گیاه هم کافیست عبارت گل فروشی آنلاین را در مرورگر خود تایپ کنید. گل فروشی اینترنتی گل باما ارائه‌دهنده‌ی بهترین خدمات فروش گل آنلاین، با ارسال رایگان در تهران و کرج این امکان را فراهم کرده تا بتوانید برای یک خرید گل ایده‌آل، گزینه‌های متنوعی را از نظر بگذرانید. به طور کلی گل فروشی های آنلاین در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی رشد خیره‌کننده‌ای داشته‌اند و توانسته‌اند حسابی خود را در بین مردم جا بیندازند.

راهنمای خرید گل آنلاین

دریافت راهنمای خرید گل ضروری است – برای خرید گل مشورت بگیرید!

شما برای خرید لباس چه می‌کنید؟ برای خرید کت و شلوار به طور مثال، با دوستی که سلیقه‌اش را می‌پسندید برای خرید مراجعه می‌کنید. خب چرا نوبت گل که می‌شود احساس می‌کنید به راهنمایی برای خرید گل نیاز ندارید؟ نگاهی به اطراف خود بیندازید و شخصی را پیدا کنید تا از او مشورت بگیرید! خود گل فروش‌ها البته در این راه معمولا به خریدار کمک می‌کنند.

صرف‌نظر از اینکه می‌توانید با یک سرچ ساده ذهنتان را نسبت به انواع گل و گیاه منظم کنید، گاها از تجربیات دیگران هم استفاده کنید. از دیگران بپرسید باکس گل ولنتاین باید چه گل‌هایی داشته باشد؟! کسی که می‌خواهم این دسته گل یا باکس گل هدیه را به او بدهم فردی خجالتی است! چه گلی برای او مناسب است!؟ برای روز مادر چه گلی بخرم؟ برای تولد برادرم چه گلی هدیه دهم؟

ما فقط اندکی از ده‌ها سوال ممکن را مطرح کردیم تا شما را به چالش دریافت راهنمای خرید گل دعوت کنیم.

از رک بودن نترسید. گاهی نیاز نیست برای یک مناسبت کوچک دسته گل خیلی گران‌قیمتی سفارش دهید، گاهی هم برعکس، شاید لازم باشد برای یک مراسم یک تاج گل، ولو کوچکترین سایز آن را بخرید و هدیه کنید. پس مطمئن شوید که راه درستی را می‌روید!

(خرید سبد گل پول ایده‌ی خوبی برای هدیه دادن است.)

گران ترین، محبوب ترین و پر فروش ترین گل‌ها در ایران کدامند؟

گل اورینتال، به عنوان گرانترین گل در ایران شناخته می‌شود. اورینتال نسبت به رطوبت زیاد حساس است و خیلی زود پژمرده می‌شود. باید از پاشیدن آب روی گل ها جدا خودداری کنید و گلدان اورینتال را در مکانی خنک و درمعرض نور غیرمستقیم آفتاب قرار دهید چون در هوای گرم، طراوت خود را از دست می‌دهند.

گل رز به عنوان محبوب‌ترین گل میان مردم ایران است. عجیب هم نیست چون این گل زیبا در جهان هم محبوبیت چشمگیری دارد. گل رز ایرانی، گل رز هلندی و گل رز مینیاتوری از محبوب‌ترین و پرکاربرد ترین انواع گل رز هستند. اگر می‌خواهید با هدیه‌ای محبوب و در عین حال اقتصادی عزیزان خود را غافلگیر کنید، خرید سبد گل رز یا یک باکس گل رز را در برنامه بگنجانید.

گل و گیاهان آپارتمانی هم در صدر پرفروش ترین گل ها در بازار ایران قرار دارند. با گسترش روز افزون آپارتمان‌نشینی و میل مردم به بهره‌مندی از لطافت گل و گیاه در خانه، رو به خرید انواع گیاهان آپارتمانی آوردند. گیاهانی مانند حسن یوسف، سیکاس، دیفن باخیا، شفلرا، فیکوس بنجامین، کاج مطبق از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی هستند.

گل فروشی آنلاین گل باما و راهنمای خرید گل

امیدوارم توانسته باشیم در این مقاله کلیاتی درباره خرید انواع گل و گیاه به شما ارائه کرده باشیم. فکر می‌کنم مهم‌ترین نکته قبل از اقدام به خرید یک دسته گل این است که نام و ارزش انواع گل‌ها را بدانید. اگر قصد خرید گل ولنتاین دارید نیز در گل باما گزینه‌های جذاب زیادی می‌توانید پیدا کنید.
سری به سایت گل باما بزنید. با نام و مشخصات انواع گل‌ها آشنا شوید. قبل از مراجعه به گل فروشی‌ها سری به بازار گل‌های تهران بزنید. ما در بازار گل شهید بابایی و بازار گل شهید محلاتی غرفه داریم و هر روز میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان تهرانی هستیم. به سر بزنید.
چه به وب سایت گل باما
چه به غرفه‌هایمان در بازار گل‌ها سر بزنید.
منتظر شما هستیم.

مقالات مرتبط

نظرات