سورپرایز روز پدر: ۱۸ ایده برای خرید هدیه روز پدر مناسب هر بودجه‌ای !+ عکس

بعضی مراسم‌ها و تاریخ‌ها برای ما خیلی مهم هستند؛ مثلا روز پدر یا روز مادر که روزی برای قدردانی از زحمات و عشق و محبت پدر و مادر است. خرید هدیه برای مادرها همیشه راحت‌تر است ولی همه‌ی ما معمولا ایده برای خرید کادو روز پدر کم می‌آوریم! این است که ما تصمیم گرفتیم در ادامه‌ی این مطلب بلاگ گل باما به شما کمک کنیم تا هدیه سورپرایز روز پدر مناسب تهیه کنید. البته فراموش نکنید گل تبریک روز پدر نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شاد کردن پدرتان در این روز باشد.

راهنمای خرید هدیه روز پدر

روز پدر نزدیک است و به غیر از افراد خوش‌شانسی که از قبل می‌دانند چه هدیه‌ای باید تهیه کنند، باقی افراد به دنبال ایده برای خرید کادو روز پدر هستند. برخی از افراد ممکن است به دنبال هدیه‌های گران قیمت باشند و برخی دیگر هم بودجه‌ی کافی برای خرید هدیه‌ی گران نداشته باشند. با این حال راه‌های زیادی برای ابراز احساسات به پدر وجود دارد و می‌توانید به سادگی خرید دسته گل روز پدر یا سبد گل برای روز پدر به او احساس خاص بودن بدهید.

پدرها بهترین حامی و پشتیبان برای فرزندان خود هستند و چه خوب است که با خرید کادو روز پدر، از این محبت همیشگی و بی‌دریغ پدرمان قدردانی کنیم. لیست هدیه روز پدر، می‌تواند بسیار متنوع باشد و ما در ادامه‌ی این مطلب بلاگ گل باما در خصوص سورپرایز روز پدر به معرفی بهترین کادو برای روز پدر می‌پردازیم.

خرید کادو برای پدر شوهر یا پدر و برادر برای سورپرایز روز پدر، می‌تواند راه خوبی برای نشان دادن احترام و احساس خوب شما باشد.

(در مورد معنی رنگ گل رز بیشتر بدانید.)

راهنمای خرید هدیه روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۱٫ یک روز مرخصی کادو برای پدر!

تا حالا دقت کرده‌اید در طول روز چقدر از پدرتان درخواست‌های متعدد دارید! از خراب شدن وسایل برقی و خرید نان و خوراک و غیره و غیره. لیست درخواست‌های ما از پدر شاید از لیست هدیه روز پدر هم کمتر باشد! بنابراین کادو روز پدر شاید این باشد که یک روز به او مرخصی بدهید و بگذارید فقط خودش باشد؛ اجازه بدهید هر کاری که دوست دارد انجام دهد و مسئولیت‌های متعدد را به او یادآوری نکنید! به همین سادگی!

از پدرتان بخواهید یک روز در خانه بماند و پادشاهی کند. کاری کنید که کاملا احساس راحتی داشته باشد. مثلا می‌توانید صبحانه‌اش را آماده کنید و به رختخوابش ببرید و کارهایش را انجام دهید. حتی شده یک روز بگذارید بدون نگرانی کانال‌های تلویزیون را عوض کند و برنامه‌های مورد علاقه‌اش را ببیند! در این میان یک باکس گل رز هم می‌تواند برای پدرتان حسابی خوشحال‌کننده باشد.

هدیه برای روز پدر می‌تواند به سادگی یک استراحت درست و حسابی در خانه باشد. برای او غذاهای مورد علاقه‌اش را هم درست کنید و کاری کنید حسابی خوش بگذراند.

(از مطلب سورپرایز روز مادر بازدید کنید.)

هدیه برای روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۲٫ یادآوری خاص‌ترین خاطرات

اگر می‌خواهید روز پدر را به روزی به یادماندنی و شاد تبدیل کنید، به عنوان هدیه برای روز پدر می‌توانید خاطرات مختلف را بازسازی کنید. هرکسی خاطرات بامزه و جالبی با پدر خود دارد که هرگز فراموش‌شدنی نیستند. یک اتفاق خنده‌دار یا هر چیزی که هر دوی شما را به گریه می‌اندازد. ممکن است لحظه‌ای باشد که یک گفتگوی جدی با هم داشته‌اید و باعث شده به هم نزدیک‌تر شوید، یا لحظه‌ای که شما را نصیحت کرده است.

هر خاطره‌ای می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین آن تجربه را دوباره خلق کنید. خاطرات زیبا را زنده کنید و اجازه دهید رابطه‌تان نزدیک‌تر شود. این کار مطمنا باعث می‌شود پدرتان حس شگفت‌انگیزی را تجربه کند.

به عنوان کادو برای پدر یک عکس قدیمی با هم را بازسازی کنید. به این ترتیب حسابی می‌توانید بخندید و خاطره‌ها را زنده کنید.

سورپرایز روز پدر و یادآوری خاص‌ترین خاطرات

سورپرایز روز پدر: ۳٫ برنامه‌ریزی یک پیک‌نیک یا سفر کادو به عنوان هدیه روز پدر

احتمالا به عنوان ایده برای خرید کادو روز پدر هستید و جذاب‌ترین آن را نمی‌توانید پیدا کنید! خب ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه یک سفر کوتاه را ترتیب بدهید. از روز قبل هم طوری رفتار کنید که اصلا انگار روحتان خبر ندارد روز پدر است!

جایی را برای سفر انتخاب کنید که بتوانید همگی با خانواده به آنجا بروید. یک هتل یا استراحتگاه رزرو کنید که امکانات کافی داشته باشد و یا برای پیاده‌روی در همان اطراف جای مناسبی داشته باشد. هدیه روز پدر مذهبی از این نوع می‌تواند یک سفر به شهرهای مذهبی و زیارتی باشد و یا اگر پدرتان سفرهای تفریحی را ترجیح می‌دهد، یک سفر تفریحی برای او فراهم کنید.

بهترین کادو برای روز پدر می‌تواند یک سفر کوتاه یا چند روزه خانوادگی باشد. دور هم خوش بگذرانید و این روز را برای پدر خود خاطره‌انگیز کنید.

سورپرایز روز پدر با برنامه‌ریزی یک پیک‌نیک یا سفر

سورپرایز روز پدر: ۴٫ یک کتابچه‌ی کوپنی درست کنید!

به فکر ساخت هدیه روز پدر کاردستی هستید و در عین حال فکر می‌کنید کاردستی برای نشان دادن احساس قدردانی شما کافی نیست؟ اصلا می‌پرسید کادو برای روز پدرم چی درست کنم؟ خب پیشنهاد ما یک ایده جدید برای هدیه روز پدر است و آن هم درست کردن یک کتابچه‌ی کوپن است که در کنار یک باکس گل هدیه حسابی خودنمایی کند.

کوپن‌های این کتابچه می‌تواند شامل مواردی مانند شستن ماشین، خرید نان، صبحانه در رختخواب، یک روز با دوستانم، یک روز با فرزندم و غیره باشد. ایده‌های مختلفی پیدا کنید و البته برای کوپن‌ها نیز تاریخ مصرف و قوانین استفاده‌ی خاص خود را تنظیم کنید.

لیست هدیه روز پدر می‌تواند به اندازه‌ی کوپن‌های شما متنوع باشد و به همین سادگی هم به پدر خود کمک کنید و هم به او هدیه بدهید.

(برای روز ولنتاین با معانی رنگ گل رز ولنتاین بیشتر آشنا شوید.)

لیست هدیه روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۵٫ به او هدیه‌ی متناسب با سرگرمی‌های مورد علاقه‌اش بدهید

مردها هم سلیقه‌ها و سرگرمی‌های متنوعی دارند و بی‌شک جوراب یا حوله تنها هدیه‌های مناسب این قشر مظلوم نیست! حتما طی سال‌ها پدر خودتان را شناخته‌اید، پس متناسب با علایقش برای او هدیه روز پدر بخرید. برای مثال اگر پدر اهل قلم دارید، یک دفترچه خاطرات و یک قلم خوشنویسی ایده‌ی خوبی می‌تواند باشد. اگر پدر شما عاشق خواندن کتاب است، کتاب‌هایی از ژانر مورد علاقه‌ی او بخرید و پدرهای عاشق گل و گیاه با یک سبد گل لاکچری حسابی خوشحال می‌شوند.

برخی از پدرها عاشق ماهیگیری هستند و خرید تجهیزات ماهی‌گیری می‌تواند ایده برای خرید کادو روز پدر باشد. برخی دیگر هم ممکن است از آن دسته پدرهای همه فن حریف عاشق تجهیزات کار مانند دریل و پیچ گوشتی و غیره باشند که یک ست کامل از این تجهیزات می‌تواند حسابی غافلگیرشان کند.

برای خرید کادو روز پدرعلایق و سلایق او را در نظر بگیرید و چیزی برای او تهیه کنید که مطمئنا به کارش می‌آید.

ایده برای خرید کادو روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۶٫ عکس‌های قاب شده یا سخنان زیبا را در اتاق خواب او آویزان کنید

قاب کردن عکس‌های خاطره‌انگیز یا حرف‌های قشنگی که می‌خواهید به پدر خود بگویید، یک کادو برای پدر می‌تواند باشد. البته سعی کنید برای سورپرایز روز پدر، این تابلو را از قبل در اتاقش نصب کنید. قاب کردن تصویر یک کادو برای روز پدر ارزان است. عکس‌ها را می‌توانید از دوران کودکی یا نوجوانی او انتخاب کنید و بامزه‌تر اگر عکس کودکی خودتان را هم کنارش بگذارید. البته با یک باکس گل لاکچری هم او را بیشتر خوشحال کنید.

نقل‌قول‌ها یا پیام‌های زیبا را هم می‌توانید قاب کنید و به سادگی یک قاب تابلو به او بگویید چقدر دوستش دارید.

(از مطلبی که در مورد ایده خرید گل عیادت نوشته‌ایم، بازدید کنید.)

سورپرایز روز پدر با قاب کردن عکس‌های قدیمی

سورپرایز روز پدر: ۷٫ مهمانی غافلگیرکننده کادو برای پدر

برگزاری یک مهمانی غافلگیرکننده برای روز پدر می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد. با دوستان و خانواده‌اش تماس بگیرید و آنها را به یک مهمانی دعوت کنید. در این مهمانی می‌توانید از خاطرات مختلف تعریف کنید و داستان‌های افراد مختلف از دوستان و خانواده را گوش کنید. آماده کردن غذای ساده و فینگرفود، نوشیدنی و شیرینی و کیک و میوه می‌تواند این مجلس را حسابی خاطره‌انگیز کند.

بهترین کادو برای روز پدرمی‌تواند یک مهمانی ساده با حضور دوستان و خانواده باشد تا این روز به یک روز خاطره‌انگیز بدل شود.

براگزاری مهمانی برای سورپرایز روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۸٫ مرور آلبوم‌های قدیمی

یکی از کارهای جالبی که در روز پدر می‌توانید انجام دهید، باز کردن آلبوم‌های قدیمی و تماشای عکس‌ها دور هم است. البته فیلم‌ها و ویدئوهای قدیمی را نیز تماشا کنید و کلی خاطره زنده کنید. این هدیه روز پدر به ویژه برای افرادی مناسب است که خیلی شلوغی مهمانی‌ها را دوست ندارند. یک دورهمی آرام و تماشای عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی برای این افراد مناسب‌تر است.

تماشای عکس‌های قدیمی شما را به گذشته می‌برد و خاطرات دوست‌داشتنی شما را زنده می‌کند. با تماشای عکس‌ها شاید بخندید، شاید گریه کنید و شاید در خاطرات خود گم شوید اما برای بیان احساسات نیاز به کلمات نخواهد بود.

در لیست هدیه روز پدر، دور هم نشستن و تماشای آلبوم‌های قدیمی عکس شاید چندان مورد توجه قرار نداشته باشد اما این کار را حتما امتحان کنید.

(اگر می‌خواهید برای تبریک تولد نوزاد هدیه بگیرید از مطلب ایده خرید گل برای تولد نوزاد دیدن کنید.)

هدیه روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۹٫ نوشتن نامه برای پدر

نوشتن نامه هم می‌تواند به نوعی هدیه برای روز پدر باشد. یک نامه بنویسید و به او بگویید چقدر دوستش دارید. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بیان احساس به پدرتان است. به ویژه اگر فردی هستید که به سختی می‌توانید احساس خود را بیان کنید و یا اگر جدای از پدر و مادر خود زندگی می‌کنید، نامه نوشتن و ارسال یک دسته گل لاکچری ایده‌ی خوبی برای هدیه روز پدر است.

با نوشتن نامه برای سورپرایز روز پدر به او بگویید چقدر دوستش دارید، چقدر برای او ارزش قائل هستید. به او بگویید خیلی خوش شانس هستید که او را دارید.

نوشتن نامه برای سورپرایز روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۱۰٫ بازی‌های ویدئویی به همراه پدر

انجام کارهای مشترک با پدر نیز می‌تواند به نوعی هدیه برای روز پدر باشد. بنابراین می‌توانید با او بازی ویدئویی انجام دهید و یا با او آشپزی کنید. کاری که او دوست دارد را با هم انجام دهید و با این کار حسابی خوشحالش کنید. این همان چیزی است که مطمئنا پدر شما از آن لذت خواهد برد.ایده هدیه برای روز پدر - بازی کامپیوتری

بعلاوه شما می‌توانید یک مجموعه از موسیقی‌های مورد علاقه‌ی او آماده کنید و با هم به موسیقی گوش بدهید. البته تماشای فیلم مورد علاقه‌ی پدر نیز ایده‌ی خوبی در لیست هدیه روز پدر است.

(از مطلب دسته گل روز مادر بازدید کنید.)

 

سورپرایز روز پدر: ۱۱٫ هدایای شخصی مانند ماگ یا تی‌شرت

اگر می‌پرسید هدیه روز پدر چی بخرم، باید بگوییم که خرید یک ماگ شخصی یا یک تیشرت خاص برای پدر می‌تواند هدیه‌ی مناسبی به عنوان کادو برای پدر یا کادو برای پدر شوهر باشد. خرید لباس به رنگ مورد علاقه‌ی او، احساس خاص بودن را به پدرتان القا خواهد کرد. یک لیوان قهوه، یک بالش تازه، تیشرت یا هر چیزی که می‌تواند به طور خاص برای پدرتان باشد، گزینه‌ی خوبی برای هدیه دادن است.

برای خرید کادو روز پدر گزینه‌های متعددی مانند لباس، بالش، ساعت، ماگ و غیره وجود دارد. فقط کافی است کمی به ویترین مغازه‌ها دقت کنید.

سورپرایز روز پدر با هدایای شخصی مانند ماگ یا تی‌شرت

سورپرایز روز پدر: ۱۲٫ کیک تولد یا کیک خاص روز پدر بپزید

پختن کیک یکی از زیباترین حرکاتی است که برای کادو روز پدر می‌توانید انجام دهید. یک کیک خاص برای او بپزید و ان را با یک نوشته تزیین کنید. مثلا روی کیک بنویسید “بابا دوستت دارم”. پختن کیک برای روز پدر می‌تواند به خوبی به او نشان دهد که چقدر برایش ارزش قائل هستید. در نهایت هم با یک فنجان چای یا قهوه دور هم از خوردن کیک لذت ببرید.

ژست‌های کوچکی مانند کیک پختن می‌توانند بهترین هدیه برای روز پدر و سورپرایز روز پدر باشند.

(برای خرید گل پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای خرید گل را ببینید.)

پخت کیک تولد یا کیک خاص روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۱۳٫ رفتن به عکاسی برای ثبت یک عکس حرفه‌ای و ثبت خاطرات

خاطرات و روزهای خاص باید همیشه ماندگار شوند و چه کاری بهتر از ثبت خاطرات با عکس. البته برای این کار دست از سر از دوربین موبایل خود بردارید و ترجیحا به عکاسی بروید. شاید هم خوب باشد از یک عکاس حرفه‌ای دعوت کنید تا از شما عکس بگیرد و این روز را به بهترین نحو ممکن خاطره‌انگیز کنید. عکس گرفتن و قاب کردن آنها بهترین کادو برای روز پدر است. این کار را حتما انجام بدهید و با ثبت لحظات آنها را ماندگار کنید.

در کنار انواع کادو برای پدر، ثبت عکس نیز راه خوبی برای خوشحال کردن او است.

ثبت روز پدر با رفتن به عکاسی

سورپرایز روز پدر: ۱۴٫ خرید یا آماده کردن غذای مورد علاقه‌ی پدر

یکی دیگر از روش‌های ماندگار کردن و سورپرایز روز پدر، خریدن یا پختن غذای مورد علاقه‌ی او است. از صبحانه تا شام هر آنچه دوست دارد را برایش آماده کنید و حسابی از او پذیرایی کنید. اشکال ندارد اگر مجبور هستید تمام روز در آشپزخانه باشید؛ اگرچه می‌توانید این کار را به یک کار هیجان‌انگیز و بامزه بدل کنید. دسر مورد علاقه‌ی پدر را درست کنید؛ میز را برایش بچینید و این روز را خاطره‌انگیز کنید.

هدیه مناسب برای روز پدر به ویژه اگر پدر شکمویی دارید، می‌تواند غذاهای متنوع خوشمزه و مورد علاقه‌ی او باشد.

سورپرایز روز پدر با آماده کردن غذای مورد علاقه‌ی پدر

سورپرایز روز پدر: ۱۵٫ باکس هدیه

آماده کردن یک باکس هدیه هم می‌تواند سورپرایز روز پدر مناسبی باشد. خب کادو برای پدر چی درست کنم؟ بله یک باکس پر از چیزهایی که ممکن است دوست داشته باشد! مطمئنا شما هم لیست و فهرستی از چیزهایی دارید که می‌دانید پدرتان دوست دارد. پس همه‌ی این آیتم‌ها را تهیه کنید و در یک باکس قرار دهید. یک باکس گل حروف در کنار این باکس هدایا نیز می‌تواند ایده‌ی بامزه و خوبی باشد.

شما می‌توانید برای پر کردن باکس هدیه سورپرایز روز پدر از کراوات، پیراهن، خودنویس، کتاب و هر چیزی که او علاقه دارد، بخرید و آماده کنید. به این ترتیب حسابی او را هیجان‌زده و خوشحال خواهید کرد.

(از مطلب بهترین گل های ولنتاین نیز بازدید کنید.)

باکس هدیه روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۱۶٫ یک اسکرپ بوک (scrapbook) بسازید

اسکرپ بوک روشی برای ثبت تصاویر و خاطرات خانوادگی است. از عکس‌ها و خاطرات قدیمی برای قرار دادن در این هدیه استفاده کنید. به این ترتیب او را در خاطرات شیرین غرق می‌کنید. همه عاشق اسکرپ بوک هستند و شما می‌توانید از جملات زیبا، شعر و عکس برای پر کردن این دفترچه خاطرات استفاده کنید. شما حتی می‌توانید پیام‌های سایر اعضای خانواده را در این اسکرپ بوک ثبت کنید و این هدیه را جذاب‌تر بسازید.

یک ایده خاص برای سورپرایز کردن در روز پدر، ساخت یک دفترچه خاطرات با عکس‌ها و نوشته‌های اعضای خانواده است که می‌تواند هدیه‌ای ماندگار باشد.

ساخت اسکرپ بوک برای سورپرایز پدر

سورپرایز روز پدر: ۱۷٫ کارت‌های دست‌ساز

کارت‌های دست‌ساز ساده‌ترین و زیباترین راه برای انتقال احساسات به شیوه‌ای خلاقانه است. یک کارت پستال بسازید و یک پیام زیبا روی آن بنویسید. این کارت پستال را می‌توانید همراه با یک سبد گل هدیه به پدر خود بدهید. سعی کنید متن روی کارت پستال را از احساسات درونی خودتان بنویسید و به دنبال یک متن آماده از اینترنت نباشید. خودتان بهتر از هرکس دیگری می‌دانید که چه چیزی برای او باید بنویسید.

درست کردن یک کارت پستال، یک ایده‌ی خلاقانه برای روز پدر است که می‌توانید آن را همراه با یک دسته گل زیبا به پدر خود هدیه کنید و او را در روز پدر سورپرایز کنید.

(در گل باما با محبوب ترین گل های دنیا آشنا شوید.)

کارت‌های دست‌ساز هدیه روز پدر

سورپرایز روز پدر: ۱۸٫ استفاده از کاشی حروف الفبا برای ساخت یک قاب عکس و نوشته

کاشی‌ها یا جورچین‌های حروف الفبا می‌توانند برای ساخت یک هدیه‌ی خلاقانه‌ی روز پدر بسیار مناسب باشند. شما می‌توانید یک زیرلیوانی درست کنید و یا یک قاب عکس درست کنید و با حروف الفبا یک جمله بنویسید. برای این کار می‌توانید از کاشی هم استفاده کنید. به این ترتیب با درست کردن یک زیرلیوانی یا پلاک اسم خاص برای پدر خود او را در روز پدر غافلگیر کنید.

ساخت قاب عکس و نوشته با کاشی

هدیه روز پدر برای پدرهای آسمانی

نعمت داشتن پدر آنقدر ارزشمند است که شاید یک روز برای شادمانی و تبریک گفتن کافی نباشد اما همه‌ی افراد از این نعمت برخوردار نیستند و این روز می‌تواند برای آنها روزی غم‌انگیز باشد. اما هیچ چیز باعث نمی‌شود یاد پدرها به فراموشی سپرده شود و برای پدرهای آسمانی هم می‌توان این روز را به شیوه‌ای دیگر جشن گرفت.

اگرچه این دیگر سورپرایز روز پدر نیست اما بی‌شک برای زنده نگه داشتن نام پدر و شاد کردن او در آسمان‌ها بهترین راه است. بنابراین با خرید دسته گل رز یا شاید چند گلدان زیبا به دیدن مزار او بروید و این روز را به عزیز از دست رفته‌ی خود تبریک بگویید.

ایده سورپرایز روز پدر

ایده برای خرید کادو روز پدر

در این مطلب به معرفی ۱۸ روش متفاوت و ساده برای سورپرایز روز پدر پرداختیم. حتما با کمی خلاقیت می‌توانید این روز را نه تنها برای پدر که برای کل خانواده خاطره‌انگیز کنید و روز خوبی را در کنار هم داشته باشید. برای روز پدر یک دسته گل هدیه بخرید. در انتخاب خود سخت‌گیر نباشید چرا که یک  سبد گل رز هم می‌تواند حسابی او را هیجان‌زده و خوشحال کند.

منبع مطلب
div class=”fxbtn-ew12″>خرید گل روز پدر

مقالات مرتبط

نظرات

هفت − 3 =