ایده‌های جذاب برای خرید گل عیادت – لطفا برایمان گلدان بیاورید!

همیشه وقت گذراندن با کسانی که دوستشان داریم می‌تواند در بهبود سریع‌تر بیماری موثر است. حمایت عاطفی دوستان صمیمی و خانواده تاثیر زیادی در روحیه‌ی بیمار دارد و می‌تواند به درمان بیماری هم کمک زیادی کند. در فرهنگ ایرانی برای ملاقات بیمار هدیه‌های کوچکی برده می‌شود تا حس خوب همراهی به بیمار منتقل شود. دسته گل عیادت آن چیزی است که می‌تواند لبخندی زیبا به صورت فردی که به ملاقاتش رفته‌ایم، بیاورد. اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده و فامیل شما در بستر بیماری است هیچ راهی نمی‌تواند به اندازه‌ی خرید دسته گل عیادت روح و اتاق او را روشن کند.

ایده‌های جذاب برای خرید گل عیادت

خرید گل عیادت

خرید گل برای هر مناسبتی می‌تواند یک ایده‌ی خوب و دوست‌داشتنی باشد؛ چه برای تبریک تولد یا خرید باکس گل ولنتاین، گل روز مادر و غیره، گل‌ها به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند. برای عیادت از بیمار هم می‌توانید یک سبد گل هدیه یا باکس گل هدیه تهیه کنید.

اما با وجود این همه گل‌ها و گستردگی انتخاب، بهترین و مناسب‌ترین دسته گل عیادت کدام است؟ انتخاب دسته گل مناسب عیادت می‌تواند چالش بزرگی باشد و نکات مختلفی هست که باید در نظر گرفته شود؛ از سایز دسته گل گرفته تا مفهوم و معنای هر کدام از گل‌ها.

ما در این مطلب تصمیم داریم در مورد گل عیادت از بیمار و بایدها و نبایدهای آن نکاتی را بیان کنیم تا با انتخاب و خرید گل مناسب لبخند را به لب‌های فرد بیمار هدیه دهید و به او نشان دهید که چقدر برایش اهمیت قائل هستید.

(برای خرید گل ولنتاین به صفحه مورد نظر رجوع کنید.)

خرید گل عیادت

انتخاب بهترین دسته گل عیادت از بیمار

فرستادن دسته گل به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که در بستر بیماری است نشانه‌ای از عشق، آرزوی سلامتی زودتر و اهمیتی است که برای او قائل هستیم. بنابراین گل‌هایی که برای بیمار انتخاب می‌کنیم، از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

خرید و هدیه کردن گل به بیماری که در بیمارستان بستری است و یا تحت مراقبت در خانه است، از دیرباز مرسوم بوده و تقریبا می‌توان گفت یکی از بهترین ایده‌های هدیه به بیمار است. گل‌های زیبا و رنگی نه تنها باعث شادی و نشاط فرد می‌شوند بلکه یک روز کسل‌کننده را تبدیل به یک روز روشن و زیبا می‌کنند. این کاری است که گل‌ها در خانه و روی میز کار ما هر روز انجام می‌دهند.

اگر شما هم تصمیم دارید برای یک بیمار دسته گل عیادت یا باکس گل عیادت بفرستید، چند نکته‌ای هست که باید به خاطر داشته باشید.

گلِ های زیبا برای عیادت از نزدیکان

فرستادن گل عیادت برای بخش مراقبت‌های ویژه ممنوع!

بعضی از بخش‌های بیمارستان مانند بخش مراقبت‌های ویژه، اجازه‌ی ورود گل نمی‌دهند. برای هدیه دادن باکس گلِ عیادت به یک بیمار باید خیلی با دقت عمل کنید؛ چرا که گل برای برخی بیماران می‌تواند بسیار مضر و خطرناک باشد.

گل‌های آلرژی‌زا به عنوان گل عیادت ممنوع!

برای ملاقات بیمار چه در بیمارستان و چه در خانه بهتر است گل‌هایی بخرید که آلرژی‌زا نیستند. گل‌هایی مثل گل داوودی، گل رز و گل میخک بهترین هدیه برای بیماران هستند چرا که گرده‌ی این گل‌ها در داخل آنهاست و به راحتی پراکنده نمی‌شود؛ بر خلاف گل سوسن که برای دسته گل عیادت انتخاب خوبی نیست.

اندازه‌ی دسته‌ی گل عیادت

سایز و اندازه‌ی دسته گلی که برای هدیه به بیمار می‌برید، بهتر است متوسط یا کوچک باشد. شاید فکر کنید یک دسته گل بزرگ جذاب‌تر است اما ممکن است باعث دردسر بیمار باشد و یا فضای اتاق را بیش از اندازه پر کند (و البته شاید شما تنها کسی نباشید که برای بیمار گل می‌فرستید! تصور کنید همه مثل شما دسته گل‌هایی بزرگ خریده باشند!!) دسته گل عیادت را تا حد ممکن کوچک تهیه کنید تا به راحتی بتوان آن را در یک گلدان جا داد و البته فضای کمتری هم اشغال کند.

(در گل باما می‌توانید برای خرید سانسوریا اقدام کنید.)

ایده‌های خلاقانه برای خرید هدیه برای بیمار

هدیه دادن گیاه آپارتمانی به بیمار

گل آپارتمانی هم می‌تواند هدیه‌ی خوبی برای بیمار باشد. بعلاوه  گیاهان آپارتمانی عمر طولانی‌تری نسبت به گل‌های شاخه‌ای و دسته گل‌ها دارند. گیاهان آپارتمانی گرمسیری مانند گل گندمی یک انتخاب عالی برای عیادت از بیمار است. علاوه بر اینکه گل گندمی ظاهر بسیار زیبایی دارد، به تامین اکسیژن و تصفیه‌ی هوای اطراف نیز کمک می‌کند.

چطور گل‌هایی زیبا برای دسته گلِ عیادت از بیمار انتخاب کنیم؟

هدیه دادن گل بی‌شک باعث شادی دوست یا فامیل بیمار شما خواهد شد اما نکاتی هست که پیش از خرید گل‌ها باید در نظر بگیرید تا هدیه‌ی شما جذاب‌تر هم باشد. در انتخاب گل‌ برای دسته گلِ عیادت این نکات را در نظر داشته باشید:

برای گل عیادت گل‌هایی با رنگ‌های شاد و روشن انتخاب کنید

اگر فردی از دوستان یا خانواده‌ی شما تحت درمان بیماری و در بیمارستان بستری است، شاید با خودتان فکر کنید چه نوع گل و چه رنگ‌هایی را انتخاب کنید. نگران این موضوع نباشید. هر هدیه‌ای که انتخاب کنید، نشان از مهربانی، عشق و حس حمایت شما دارد. با وجود این، هر چه رنگ گل‌ها شادتر باشند بهتر است.

دنیای گل‌ها و زیبایی آنها بی‌نهایت است. حس خوب و مجموعه‌ای از گل‌های متنوع و زیبا که در مغازه‌های گل‌فروشی هست انتخاب گل را کمی دشوار می‌کند. اگر می‌دانید دوست یا فامیل بیمار شما چه گلی دوست دارد خیلی هیجان‌انگیز است که همان گل مورد علاقه‌اش را برایش تهیه کنید.

در غیر این صورت گل‌هایی که رنگ گرم و زنده‌ای دارند انتخاب خوبی برای هدیه به بیمار هستند و هرکسی دسته گلی از گل‌های شاد و سرزنده را ستایش می‌کند. رنگ‌های شاد و روشن باعث افزایش روحیه و شادمانی عزیز بیمار شما خواهند شد. گل رز، میخک، داوودی و … تنها چند نمونه از گل‌هایی است که محبوب هستند.

باکس گل عیادت

گل‌هایی با طول عمر بالاتر انتخاب کنید

نگهداری از گل‌ها و حفظ آنها برای مدت طولانی‌تر شاید برای بیمار یا اطرافیان او کار دشواری باشد. اگر می‌خواهید گل‌هایی که به بیمار هدیه می‌دهید برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند، بهتر است گل‌هایی را انتخاب کنید که عمر بالاتری دارند. گل‌هایی مانند گل داوودی، ارکیده، آلسترومریا و میخک گزینه‌هایی خوبی برای هدیه دادن هستند.

ایده‌های ساده برای تهیه گل عیادت

تنوع گل‌ها آنقدر زیاد است که واقعا انتخاب چند نوع گل از میان آنها را شاید جزو سخت‌ترین کارها حساب کنید! با وجود این هر گلی بسته به رنگ و بوی آن می‌تواند استفاده‌ی خاص خودش را دارد. شاید شما هم گل زیبای گلایل را فقط در مراسم عذا و در سبد گل ترحیم دیده باشید و یا گل رز قرمز که پایه‌ی ثابت روابط عاشقانه است!!

با وجود این،حتما شما هم به گل‌ها و اینکه هر کدام نماد چه چیزی هستند، فکر کرده‌اید. یکی از ایده‌های ساده برای تهیه‌ی گل عیادت انتخاب گل‌ها بر اساس نماد آنهاست و ما تصمیم داریم چند نمونه از گل‌های پرطرفدار که می‌تواند برای دسته گل عیادت مناسب باشد را با نماد آنها به شما معرفی کنیم.

برای عیادت چه گل‌هایی بهتر است؟

گل میخک: میخک نماد عشق و خوش‌شانسی است و استفاده از میخک در باکس گل عیادت آن را بسیار زیبا و جذاب‌تر می‌کند. گل میخک در رنگ‌های متنوع و زیبا وجود دارد که شاید رنگ بنفش آن بیشتر به چشمتان خورده باشد.

گل داوودی: این گل نماد وفاداری، خوش‌بینی، شادی و عمر طولانی است. شکوفه‌های شاد گل‌های داوودی در رنگ‌ها و شکل‌های متنوعی نیز در دسترس هستند. ترکیبی زیبا از گل‌های داوودی و گل میخک می‌تواند بسیار زیبا باشد و روحیه‌ی عزیز بیمار شما را بهتر کند.

گل مینا: گل مینا از شادترین گل‌های دنیا است که همیشه نماد شادی و نشاط است.

گل رز: گل‌های رز با توجه به رنگشان می‌توانند معانی متفاوتی را منتقل کنند. در سبد گل رز یا باکس گل رز برای عیادت از بیمار، می‌توانید از گل‌های رز زرد و نارنجی استفاده کنید که نماد خوش‌بینی و مثبت اندیشی است.

کارت هدیه در کنار گل‌ها را فراموش نکنید

با مجموعه‌ای از این گل‌های دوست داشتنی می‌توانید باکس گل عیادت را با سلیقه‌ی خود به زیباترین شکل ممکن تهیه کنید و با قراردادن یک کارت کوچک آرزوی خود برای سلامتی دوست بیمار خود را منتقل کنید. با خرید گل و فرستادن آن برای بیمار شاید فکر کنید بخش مهم کار را انجام داده‌اید. اما پیشنهاد ما این است که همیشه یک کارت با پیامی پر از محبت به همراه گل‌ها بفرستید. اگر نمی‌دانید در کارت چه چیزی بنویسید نگران نباشید. گل‌فروشی‌ها همیشه چند پیشنهاد خوب آماده دارند.

گاهی اوقات هم چند جمله‌ی ساده و آرزوی روزهای خوب و سلامتی برای بیمارکافی است. بیمار بیشتر از اینکه به متن ادبی و بلند بالای یک کارت اهمیت بدهد به حس محبت شما اهمیت می‌دهد.

(برای خرید باکس گل لاکچری گل باما گزینه‌های متنوعی پیشنهاد می‌دهد.)

خرید هدیه به یمن بهبودی بیمار

ارزانترین گل برای دسته گل عیادت

خرید دسته گل عیادت یا باکس گل عیادت گران‌قیمت برای خیلی از افراد امکان‌پذیر نیست و یا ممکن است بودجه‌ی مورد نظر برای خرید گل برای عیادت بیمار محدود باشد. به هر حال سوالی که خیلی اوقات مطرح می‌شود این است که ارزان‌ترین گل‌ها کدام هستند؟ در ادامه می‌خواهیم به چند نمونه از گل‌هایی که می‌توانید با قیمت مناسب‌تری به عنوان گلِ ویژه‌ی عیادت از بیمار تهیه کنید اشاره می‌کنیم.

گل میخک: گل عیادتِ رنگی رنگی

اولین و به صرفه‌ترین گلی که می‌توانید تهیه کنید، گل‌های زیبای میخک هستند. گل میخک گل شگفت‌انگیزی است که خیلی اوقات نادیده گرفته می‌شود. از این گل در رنگ‌های متنوع صورتی، زرد، نارنجی، سفید، قرمز، سبز و بنفش می‌توانید در باکس گل‌های عیادت استفاده کنید و جلای خاصی به آن ببخشید.

آلسترومریا: گل عیادت با سوسن خانم

دومین گل ارزانی که در گل‌فروشی‌ها می‌توانید ببیند، آلسترومریا است. گل آلسترومریا یکی از گل‌های طبیعی و زیبایی است که می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان گل عیادت باشد. این سوسن‌های کوچک زیبا دارای ۳ تا ۵ شکوفه در هر شاخه هستند و به خوبی یک دسته گلِ عیادت را پر می‌کنند.

انواع مختلف آلسترومریا در رنگ‌های سفید، صورتی، نارنجی، زرد و قرمز موجود است. ترکیب این گل با گل رز، میخک و داوودی می‌تواند دسته گلِ عیادتِ زیبایی باشد.

(خرید سبد گل پول ایده‌ی خوبی برای هدیه دادن به عزیزان است.)

گل داوودی: گل عیادت با قیمت مناسب

ارزانترین گل عیادت بعدی گل داوودی است. انواع گل‌های داوودی در هر ساقه دارای چندین شکوفه هستند و به خوبی یک دسته گل را پر می‌کنند. ترکیب این گل با گل‌هایی مانند رز، میخک، کوکب می‌تواند دسته گل عیادت ارزان قیمت و مناسبی را تشکیل دهد. گل داوودی در رنگ‌های متنوعی مانند زرد، بنفش کم‌رنگ، سبز و سفید موجود است.

گل‌های رز: گلِ عیادت ویژه!

انواع گل رز همیشه طرفداران زیادی دارد و رنگ‌های جذاب آن می‌تواند برای هدیه دادن به بیمار بسیار لذت‌بخش باشد. البته گل رز قیمت نسبتا بالایی دارد و نمی‌توان آن را در دسته‌ی ارزانترین گل‌های عیادت قرار داد . با این وجود اگر این گل‌ زیبا را به صورت دسته‌ای تهیه کنید قیمت آن نسبتا کمتر خواهد بود.

گل‌های معطر رز در رنگ‌های متنوعی موجود هستند و می‌توانید آنها را کنار هر گلی که می‌خواهید به صورت دسته یا باکس گل عیادت آماده کنید.

(برای خرید پتوس به گل باما سر بزنید.)

گل میمونی: ارزانترین گل عیادت

آخرین و مهم‌ترین گلی که می‌تواند در گروه ارزانترین گل برای عیادت قرار گیرد، گل میمونی است. این گل نسبت به بقیه‌ی گل‌ها ظاهر متفاوتی دارد و البته بسیار متنوع هم هست. استفاده از این گل در کنار گل‌هایی مانند گل داوودی، مینا، ژربرا و زبان پس قفا (larkspur) می‌تواند بسیار عالی باشد.

باکس گل هدیه برای بیمار

خرید دسته‌ گلِ عیادت از بیمار از فروشگاه اینترنتی گل باما

در این مقاله در مورد خرید دسته گل مناسب عیادت نکاتی را بیان کردیم که امیدواریم برای شما مفید باشد. گل‌ها بهترین گزینه‌ی ممکن برای بیان عشق و محبت شما هستند. با هدیه دادن گل یا گیاهان آپارتمانی می‌توانید به تقویت روحیه‌ی بیمار کمک کنید و شادی را اتاق آنها ببرید. در سایت گل باما می‌توانید انواع گل‌هایی که ذکر کردیم را مشاهده کنید و با نام و مشخصات آنها آشنا شوید. دسته گلِ عیادت یا باکس گلِ عیادت را با قیمت مناسب و با طرح‌های زیبا می‌توانید به ما سفارش دهید.

مقالات مرتبط

نظرات