معانی رنگ‌های مختلف گل رز ولنتاین: رنگ گل رز ولنتاین درباره آنها چه می‌گوید؟

برای غافلگیر کردن یا همان سورپرایز کردن کسی که دوستش دارید راه‌های زیادی وجود دارد. یکی از این راه‌ها خرید گل رز برای روز ولنتاین است؛ ایده‌ی کلاسیکی که همیشه هم جذاب و دوست‌داشتنی است. رزها زیبا هستند و در عین حال عطر و رایحه‌ی فوق‌العاده‌ای هم دارند و تمام حواس ما با این گل‌های زیبا تحریک می‌شود. احساسات زیادی هست که می‌توانید با خرید یک باکس گل رز ولنتاین منتقل کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت گل ولنتاین سری به گل باما بزنید.

معانی رنگ‌های مختلف گل رز ولنتاین

رنگ گل رز ولنتاین درباره آنها چه می‌گوید؟

گل‌های رز همیشه هدیه‌ای محبوب در روز ولنتاین هستند. یک دسته گل رز با ساقه‌های بلند، همراه با یک جعبه‌ی شکلات مطمئنا لبخند را به لبان هرکسی هدیه می‌دهد. هدیه دادن یک سبد گل رز به کسی که دوستش دارید، حسابی او را هیجان‌زده می‌کند اما خب از میان انواع گل رز با رنگ‌های متنوع و دوست‌داشتنی، چه رنگ گل رزی بهترین انتخاب است؟

در این مطلب بلاگ گل باما تصمیم داریم در خصوص معنانی رنگ‌های مختلف گل رز برای روز ولنتاین صحبت کنیم. به این ترتیب می‌توانید بهترین انتخاب را برای خرید گل ولنتاین داشته باشید.

معانی رنگ‌های گل‌ رز در روز ولنتاین

افراد کمی ممکن است بدانند رنگ‌های مختلف گل رز برای انتقال پیام‌های خاصی هستند. بهرحال اگر فرد مورد علاقه‌ی شما عاشق و شیفته‌ی یک رنگ خاصی از رز است، بهتر است صرف‌نظر از معنای رنگ گل‌ها، به سراغ علاقه‌ی او بروید و اگر نه، با ما در جدیدترین مطلب وبلاگ گل فروشی اینترنتی گل باما همراه باشید تا کمی درباره راهنمای انتخاب گل رز به مناسبت روز ولنتاین و معنای آنها در باکس گل ولنتاین با هم صحبت کنیم.

اگر بمناسبت روز عشق برای عزیز زندگیتان هدیه می‌خرید، شاید بد نباشد اطلاعاتی از اینکه رنگ گل رزی که برای باکس یا دسته گل ولنتاین انتخاب می‌کنید با احساس واقعی شما مطابقت دارد یا خیر، کسب کنید.

(برای خرید گیاه برگ انجیری می‌توانید به گل فروشی گل باما سر بزنید.)

معانی رنگ‌های گل‌ رز ولنتاین

گلِ رز قرمز در باکس گل ولنتاین – نمادی از عشق

گل رز قرمز اغلب به عنوان نماد جهانی عشق در نظر گرفته می‌شود. در بیشتر نقاط دنیا هرکسی می‌داند که دریافت گل رز قرمز، چه یک شاخه باشد و چه ده شاخه، راهی برای گفتن “دوستت دارم” است. به همین خاطر گل رز قرمز از محبوب‌ترین هدایای روز ولنتاین است. رنگ و انواع مختلف گل رز قرمز، احساسات عمیقی را منتقل می‌کند که از جمله‌ی آنها می‌توان به احساس اشتیاق، عشق و آرزو اشاره کرد.

از گل سرخ معمولا برای ابراز تحسین، احترام و و از خودگذشتگی استفاده می‌شود. هیچ گلی به اندازه‌ی گل رز قرمز در یک باکس گل ولنتاین نمی‌تواند عمق عشق و علاقه‌ی شما را نشان دهد.

اگرچه شاید قیمت گل رز قرمز در روز ولنتاین نسبتا گران باشد اما نگران نباشید. حتی یک شاخه گل رز قرمز ساده نیز می‌تواند نشان‌دهنده‌ی عشق و علاقه‌ی خالصانه باشد.

(برای خرید انواع درختچه آپارتمانی به صفحه مورد نظر رجوع کنید.)

red rose meaning for valentines day

گلِ رز ولنتاین صورتی  – نمادی از قدردانی و احترام

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در میان خانم‌ها رنگ صورتی است. اما گل رز صورتی به چه معنایی است؟ یک باکس گل رز صورتی ولنتاین می‌تواند نمادی برای زنانگی، ظرافت و شیرینی باشد. گل رز صورتی همچنین می‌تواند بسته به سایه‌های آن معانی دیگری هم داشته باشد. ب

رای مثال رز صورتی پررنگ می‌تواند نشان‌دهنده‌ی قدردانی، تشکر و شناخت باشد و راهی عالی برای گفتن “متشکرم” است، درحالی که رز صورتی کم‌رنگ یا لطیف نمادی از لطافت، شادی و خوشبختی است. گل‌های رز صورتی برای رابطه‌هایی که تازه شکل گرفته یا برای نشان دادن عشق و محبت بیشتر به دوستان یا اعضای خانواده هم انتخابی مناسب است.

یک سبد گل هدیه یا باکس گل رز صورتی برای ولنتاین می‌تواند تحسین شما از محبوبتان را به خوبی نشان دهد اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید این گل را در کنار گل‌های پیونی تزیین کنید تا تحسین برانگیزتر شوند.

(برای خرید کاکتوس به گل باما سر بزنید.)

pink rose meaning for valentine's day

گلِ رز سفید ولنتاین – برای عشق‌های جوان و رابطه‌های تازه

سفید همیشه نمادی از پاکی، بی‌گناهی و البته در بعضی موارد پاکدامنی بوده و برای گل رز نیز از این قاعده مستثنی نیست و آن را نمادی از عشق جوان و تازه شکل‌گرفته می‌دانند. به همین خاطر است که برای عروسی‌ها و جشن‌های شادی از گل رز سفید بیشتر استفاده می‌شود. رز سفید نماد پاکی و حقیقت است و در یک دسته گلِ ولنتاین معنی وفاداری را نیز منتقل می‌کند.

خرید یک باکس گل هدیه تزیین شده با گل‌های رز سفید به مناسبت روز ولنتاین می‌توانید به محبوب خود بگویید من همیشه به تو فکر می‌کنم.

اگر فکر می‌کنید هنوز اول یک رابطه هستید و برای هدیه دادن گل رز قرمز زود است، می‌توانید از باکس گل رز سفید برای ولنتاین استفاده کنید.

(برای خرید سانسوریا به صفحه مورد نظر رجوع کنید.)

white rose meaning for valentine's day

باکس گلِ رز بنفش ولنتاین

چیزی که احتمالا خیلی کمتر دیده‌اید گل‌های رز بنفش هستند. به ندرت کسی باکس گل رز بنفش برای ولنتاین انتخاب می‌کند. با این حال این رنگ زیبا نشان‌دهنده‌ی جذابیت یا ستایش است. گل‌های رز بنفش با سلطنت و شکوه همراه هستند و اغلب به ملکه‌ها و پادشاهان اهدا می‌شدند. بنابراین اگر می‌خواهید به فرد مورد علاقه‌ی خود نشان دهید چقدر برای شما ارزشمند است باکس گل رز بنفش برای روز ولنتاین یک انتخاب عالی است.

رزهای بنفش کم‌رنگ، گل‌های بی‌نظیر و در عین حال خیره‌کننده‌ای هستند که می‌توانند حرف دل شما را به راحتی بیان کنند. این رنگ رز معمولا نمادی از افسون، شگفتی، شکوه و رمزآلودی است که با عشق در نگاه اول نیز گره خورده است.

اگر علاقه‌ای پنهانی دارید و یا کسی توجه و عشق شما را به خود جلب کرده باکس گل رز بنفش کم‌رنگ مناسب شما است.

(برای خرید آگلونما سری به گل باما بزنید.)

باکس گل رز بنفش - هدیه‌ای خاص و اشرافی برای روز ولنتاین

باکس گلِ رز زرد ولنتاین – یک عشق دوستانه

گل‌های رز زرد نمادی از دوستی و مراقبت هستند. اگر فرد مورد علاقه‌ی شما عاشق رز زرد است در انتخاب این گل برای روز ولنتاین تردید نکنید. در غیر این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روز ولنتاین گل رز زرد را انتخاب نکنید! خرید گل رز زرد برای کسی که عاشقانه به او علاقمند هستید، نشان‌دهنده‌ی این است که ترجیح می‌دهید صرفا در یک رابطه‌ی دوستانه بمانید! در حقیقت گل‌های رز زرد تنها گل‌هایی هستند که هیچ معنای عاشقانه‌ای در پشت خود ندارند.

به هر حال اگر می‌خواهید به دوست خود گل هدیه دهید رز زرد راهی ساده و مهربانانه برای نشان دادن مهر و محبت شماست. اگرچه رنگ این گل در برخی شهرهای ایران به عنوان رنگی که بدشانسی می‌اورد، می‌شناسند که اگر تا امروز در اینباره چیزی نشنیده‌اید بهتر است آنرا نشنیده بگیرید!

(برای خرید گیاه برگ عبایی به صفحه مورد نظر رجوع کنید.)

باکس گل رز زرد ولنتاین

باکس گلِ رز نارنجی ولنتاین – عشق‌های تازه و جوان

گل‌های رز نارنجی نشانگر اشتیاق و عشق هستند که آنها را انتخابی خلاقانه و مناسب به عنوان گل رز ولنتاین می‌سازد. رقابت میان رزهای قرمز و نارنجی در روز ولنتاین رقابتی تنگاتنگ است اما با این حال یک دسته گل یا باکس گل رز نارنجی به اندازه‌ی باکس گل رز قرمز معنای عشق را منتقل نمی‌کند.

جدای از عشق و اشتیاق، گل‌های رز نارنجی با ترکیبی از رنگ‌های زرد و قرمز می‌توانند نماد یک عشق جوان و نوپا باشند؛ مخصوصا اگر این عشق از یک دوستی ساده و معمولی نشات گرفته باشد.

(برای خرید سبد گل ترحیم سری به گل باما بزنید.)

باکس گل رز نارنجی برای ولنتاین

باکس گل رز سبز ولنتاین – رنگ زندگی

سبز رنگ زندگی، رشد فراوان و تجدید مداوم زندگی و انرژی است. گل رز سبز نشان‌دهنده‌ی این جوانی و تازگی مداوم روح است و می‌تواند نمادی از ثروت، فراوانی و بخشندگی باشد. سبز رنگی آرامبخش و زیباست و یک باکس گل رز سبز می‌تواند حس تعادل و آرامش را متبادل کند. اگر می‌خواهید کسی را غافلگیر و خوشحال کنید به او یک باکس گل رز سبز بدهید.

انتخاب یک دسته گلِ رز سبز برای ولنتاین شاید به نظرتان عجیب به نظر برسد اما اگر در گلفروشی‌ها این رنگ رز را دیدید در انتخاب آن شک نکنید.

باکس گل رز سبز روز ولنتاین

باکس گل رز آبی ولنتاین – باکس گلی به رنگ و وسعت آسمان

رزهای آبی نشان‌دهنده‌ی رمز و راز، غیرممکن و یا دست نیافتنی بودن، هستند. باکس گلِ رز آبی برای عشقتان بخرید تا به او نشان دهید چقدر برایتان فوق‌العاده و بی‌نظیر است. گل‌های رز آبی برای زنانی که خاص و متفاوت هستند یک انتخاب فوق‌العاده است. این گل‌ها به تنهایی خیره‌کننده هستند اما اگر می‌خواهید آنها را تکمیل کنید می‌توانید چند گل لیلیوم یا سوسن را هم با آنها ترکیب کنید و یک باکس گل لاکچری داشته باشید.

گل رز ولنتاین آبی

باکس گلِ رز سیاه ولنتاین – یک انتخاب رمزآلود

شاید رنگ سیاه اولین رنگی نباشد که برای گرامی‌داشت عشق به ذهن شما می‌رسد. گل رز سیاه، شکوفه‌ای مرموز است که می‌تواند معانی زیادی را منتقل کند. رنگ سیاه اغلب مترادف با مرگ و عذاداری بوده و معمولا در مراسم‌های تشییع از آن‌ها استفاده می‌شود اما گل‌های رز سیاه معنای مثبت‌تری هم دارند.

گل‌های رز سیاه نمایان‌گر تولد دوباره‌ی رابطه‌ و آغاز‌های جدید هستند و می‌توانند با خود معنای امید و اشتیاق را منتقل کنند. (نگارنده اعتقاد دارد رنگ شیک این گل‌ها هیچ معنی مشخصی هم اگر نداشته باشد برای رقم زدن صحنه‌ای که شما را یک فرد با سلیقه و جنتلمن معرفی کند کفایت می‌کند!)

باکس گل رز سیاه - انتخابی رمزآلود برای روز ولنتاین

باکس گل رز چند رنگ

یکی از انتخاب‌های زیبا و خاص برای باکس گلِ رز ولنتاین، گل‌های رز چند رنگ هستند. انتخاب این گل‌ها برای برای باکس گلِ ولنتاین راهی خاص و منحصربفرد برای بیان احساسات است. برای مثال یک گل رز زرد با لبه‌های قرمز می‌تواند نشان‌دهنده‌ی دوستی و عشق باشد درحالی که رز سفید و صورتی راهی شگفت‌انگیز برای تشکر از یک دوست و همراه است.

اگر می‌خواهید یک باکس گل ویژه و خاص برای این روز تهیه کنید باکس گلی از رزهای چند رنگ همان چیزی است که به دنبالش هستید.

(برای خرید سبد گل پول به صفحه مورد نظر سر بزنید.)

باکس گل رز چند رنگ

باکسِ گل ولنتاین با ترکیبی از چند رنگ رز

با وجود تمام گل‌های زیبا و رنگ‌های شگفت‌انگیزی که در گلفروشی‌ها هست انتخاب گل واقعا کار سختی است. اگر برای ولنتاین به دنبال گلِ رز هستید و هنوز هم نتوانستید از میان رنگ‌های زیبای موجود، یکی را انتخاب کنید، نگران نباشید. با انتخاب یک دسته گل از گل‌های رز با رنگ‌های مختلف می‌توانید پیام‌های مختلفی را با هم ارسال کنید.

به عنوان مثال ترکیبی از رزهای قرمز و زرد به زیبایی شادی و نشاط را منتقل می‌کنند و ترکیبی از رزهای سفید و قرمز نیز می‌تواند نماد وحدت باشد که این ترکیب را انتخابی خوب برای روز عشق و حتی جشن عروسی می‌کند.

colorful roses for a lovely valentine's day flower box

تعداد گل رز برای سبد یا باکس گلِ ولنتاین

گل رز و روز ولنتاین تقریبا جدایی‌ناپذیر هستند و هیچ راهی بهتر از ابراز عشق و احساسات با یک دسته گل رز وجود ندارد. در مورد انواع رنگ‌های گل رز و نماد آنها در سبد یا باکس گل ولنتاین صحبت کردیم اما شاید برایتان جالب باشد بدانید تعداد گل‌ها نیز یک زبان مخفی برای ابراز احساسات شماست. در ادامه می‌توانید با معانی تعداد گل‌های رز روزِ ولنتاین آشنا شوید.

یک شاخه رز: دوستت دارم

برای اینکه عشق و احساس خود را به محبوبتان نشان دهید، نیاز نیست دریایی از گل رز برایش بخرید. یک شاخه گل رز راهی ساده و مستقیم برای گفتن “دوستت دارم” یا “عاشقت هستم” است. فرقی هم نمی‌کند گل رز شما قرمز باشد و یا هر رنگ دیگر. یک شاخه گل برای عشقتان بفرستید و محبت و علاقه‌ی خود را به او نشان دهید.

سرخ رنگ بودن این گل، شباهت ظاهری آن به لب‌های غنچه شده همیشه از رز به عنوان نماد عشق و عاطفه تصویرسازی کرده است.

(در گل باما برای خرید گل گندمی اقدام کنید.)

دو شاخه رز: عشق و علاقه

دو شاخه رز برای نشان دادن عشق و علاقه استفاده می‌شود. اگر این دو شاخه رز در کنار هم قرار بگیرند و یک ساقه‌ی واحد را تشکیل بدهند نشانه‌ای از نامزدی یا ازدواج هستند. اگرچه شاید در کشور خودمان این شاخه گل‌ها را دست فروش‌های اتوبان امام علی به سمت بهشت زهرا هم به فروش برسانند؛ اما این سنت و این تعداد شاخه گل در خارج از ایران برای هدیه دیدارهای نامزدی کاربرد دارد!

سه شاخه رز: I Love You

جمله‌ی I Love You، پراستفاده‌ترین جمله در روز ولنتاین است و به ازای هر کلمه یک شاخه گل رز قرار داده می‌شود. با سه شاخه رز عشق را با زبانی ساده نشان دهید. این زبان ساده شاید یکجورایی همنوایی با کیف پولتان هم باشد! کرونا و بحران مالی که جیب‌های عشاق را هم درنوردیده اما آنها را از نفس نینداخته!

شش شاخه رز  – همیشه برای من باش

شش شاخه گل رز در یک دسته گل یا سبد گل ولنتاین نشانه‌ای از شیفتگی یا تمایل به بودن با فرد است. اگر عشقی پنهانی دارید امسال در روز ولنتاین می‌توانید با شش شاخه گل رز این عشق را بیان کنید.گرچه همانطوری که موقع خواندن این جمله ممکن است به خنده بیفتید که آیا واقعا تعداد گل‌های رز می‌تواند معنی مشخصی داشته باشد یا نه؛ همین موضوع را می‌توانید باب گفتگوی دو نفره‌تان هم بکنید! 🙂

۱۰ شاخه رز – تو کامل‌ترینی

وقتی کسی را پیدا کردید که مناسب شماست و همه جوره به او دل داده‌اید چه راهی بهتر از خرید ۱۰ شاخه گلِ رز ولنتاین برای نشان دادن این احساس وجود دارد؟ با ۱۰ شاخه گل رز زیبا و نفیس به او نشان دهید چقدر عالی و شگفت‌انگیز است. (نگارنده موقع نگارش این متن از خودش پرسید آیا عدد ۱۰ عدد افسانه‌ایست یا ۱۰ شاخه گل حکم افسون مرلین جادوگر را دارد؟ ولی چه کند که منبع انگلیسی به همین صراحت و قاطعیت در اینباره سخن گفته است!)

۱۲ شاخه گل رز – عشق بی‌نهایت

۱۲ شاخه رز هم روشی سنتی برای نشان دادن عشق است و یکی از هزاران روشی که می‌توانید به او بگویید در دوازده ماه سال به او فکر می‌کنید. در زبان گل‌ها، دوازده شاخه نماد عشقی بی‌نهایت است و با این تعداد گل می‌توانید بی‌نهایت و بی حد و مرز بودن عشق خود را هم نشان دهید.

12 گل رز و یک سبد گل عاشقانه

۲۴ شاخه گل رز – هر ساعت از روز به یاد تو

یک شاخه گل به ازای هر ساعت از روز به گیرنده‌ی گل‌ها نشان می‌دهد که دائما به فکر او هستید؛ حتی در خواب. باکس گلِ رز ولنتاین با ۲۴ شاخه گل رز نماد یک وفاداری واقعی است و برای هدیه دادن به کسی که همیشه در ذهن شماست انتخابی عالی است؛ حتی اگر از یکدیگر دور هستید.

فکر می‌کنم امروز به اندازه کافی از حال و هوای valentine’s day گفتیم و نوشتیم. این روزها کرونا نفس خیلی از کشورها را گرفته و شاید هدیه دادن گل، حتی بدون مناسبت بتواند کمی حال دل آدم‌ها را بهتر کند! امیدواریم این مطلب شما را در این راه راهنمایی کرده باشد.

خرید گل رز به مناسبت روز ولنتاین

گل رز یک انتخاب همیشگی و عالی برای روز ولنتاین است اما انتخاب هرکدام از رنگ‌های آن کاریست که شاید سخت به نظر برسد. معنی هر رنگ گل رز در باکسِ گل ولنتاین با یکدیگر متفاوت است و به همین خاطر بهتر است احساس خود را بشناسید و با استفاده از راهنمای خرید گلِ رز ولنتاین، رزهایی با رنگ مناسب برای محبوب خود انتخاب کنید.

حالا که معنای هر رنگ گل رز و تعداد آنها در باکس گل را می‌شناسید می‌توانید یک دسته گل، سبد یا باکس گل زیبا و عالی تهیه کنید و حرف دل خود را بیان کنید. بی‌شک هیچ گلی به اندازه‌ی گل رز برای روز ولنتاین مناسب نیست و این گل‌های زیبا را می‌توانید از گل فروشی آنلاین گل باما تهیه کنید و روز ولنتاین یا روز عشق را برای خود لذت‌بخش‌تر و زیباتر کنید. ممنون هستیم که با ما در این مطلب همراه بودید. بزودی باز هم با مطلبی دیگر مهمان توجهات مهربانانه شما هستیم.

منبع: good house keeping

مقالات مرتبط

نظرات