بهترین گل های ولنتاین – به ولنتاین نزدیک می شوید!

بهترین گل های ولنتاین را می‌شناسید؟ سری به وب سایت گل باما بزنید!

مطمئنا گل رز گل عشقه، اما رز تنها گل نامزدبازی نیست. لیست بهترین گل‌ های ولنتاین می‌تونه بلندتر هم باشه. ولنتاین امسال که خیلی هم چیزی بهش نمونده؛ یه دسته گل آفتاب‌گردان، لاله یا پیونی که از قضا خیلی هم رمانتیک هستن بخرید تا ببینید چه اتفاقی می‌افته. در این مقاله سعی می‌کنیم راهنماییتون کنیم که برای خرید گل ولنتاین چه نکاتی در نظر داشته باشید. ما در گلفروشی اینترنتی گل باما قبلا باکس گل هایی که در ایام ولنتاین سفارش داده می‌شوند را جمع کرده‌ایم. به صفحه گل ولنتاین ما سر بزنید تا اگر خواستید، یک روز اینترنتی گل سفارش بدید.

بهترین گل های ولنتاین

بهترین گل های ولنتاین – پیونی، ملکه گل ها وارد می‌ شود!

گل پیونی با غنچه‌های درشت، پر از شور و شرم عاشقانه است. بعضی میگن پیونیها برای صاحبشون خوش شانسی میارن و اگر روز ولنتاین پیونی هدیه بگیرین، خوشبخت و ثروتمند میشین؛ خدا کنه! نروژیها معتقدن گیاه بلوط هم معنی مشابه داره. توی فهرست بهترین گل های ولنتاین، گل پیونی در صدر فهرست قرار داره، توی ایران اما آیا دیدهاید کسی برای این روز خلاقیتش فراتر از باکس گل رز یا سبد گل رز بره؟
(وی از بابت اینکه خانم‌ها با خواندن این متن برای نامزدشان نقشه می‌کشند، بسیار خرسند است 🙂 )

بهترین گل های ولنتاین - گل پیونی

گل پیونی در واقع همون گل صدتومنی ما ایرانی هاست و ما هم قصه‌های خودمون رو با این گل داریم. هیچ فکر کردین چرا به این گل می‌گیم صد تومنی؟ میگن پادشاه ایران که از ماجرای این فرشته‌ها خبر داشته و کلی هم مجذوب زیبایی این گل شده بوده، به سفیری که بوته‌ی پیونی رو وارد ایران کرد؛ صد تومن انعام داد که اون زمان خیلی پول زیادی بود! مثل الان نبود که! این شد که اسم این گل موند صدتومنی! البته که اگر برای ولنتاین گل صد تومنی رو انتخاب کنید، بسیار بیشتر از صد تومن براتون آب میخوره!

بهترین گل های ولنتاین – گل رز؛ حکایت یک عاشقانه کلاسیک

خرید گل رز معمولا نزدیک‌های روز ولنتاین گرون‌تر تموم میشه؛ چون خیلی پرفروش و پرطرفداره. دکوراتورهای معروف میگن رز نماد دوست داشتن، زیبایی و کمال است و بخاطر رنگ سرخ آن نماد زنانگی است. یک زمانی مدیر دانشکده دیزاین گل در نیویورک گفته بود: باغبان‌های معروف برای گل روز ولنتاین به طور ویژه رز پرورش می‌دهند؛ چون شهرت رز آنقدری هست که نشود جلوی وسوسه خریدن باکس گل ولنتاین پر شده با گل‌های رز مقاومت کرد.

خرید گل رز برای ولنتاین همیشه انتخاب خوبیه، و البته که دردسترس‌ترین گزینه هم هست.

(برای خرید سبد گل ترحیم به صفحه‌ی مربوط مراجعه کنید.)

بهترین گل های ولنتاین - گل رز


بهترین گل های ولنتاین – گل شب بو، گزینه نوستالژیک معطر!

ماتیولا اینکانا اسم یه شهر یا غذای خارجکی نیست؛ اسم یه گله. یه گل خیلی خوشبو و دل‌انگیز! شب بو بوی دم عید می‌ده. متوجه شدین از کدوم بو حرف میزنم؟ این گل خشک یا تازه، عطر خودش رو حفظ میکنه و همین اون رو به نماد موندگاری تبدیل کرده.

اگر این گل رو به کسی دوستش دارید تقدیم کنید، در واقع دارید بهش این پیام رو میدین که طراوت و تازگیش هیچوقت برای شما تمومی نداره. و چه حسی بهتر از این؟ فکر کنم فهمیده باشید چرا اسم گل شب بو در لیست بهترین گل های ولنتاین جا گرفته است و یه سبد گل هدیه با این گل‌ها فوق‌العاده می‌شه.

بهترین گل های ولنتاین - گل شب بو

بهترین گل‌های ولنتاین – گل داوودی،یک گل پاییزه و زمستانه

گل داوودی به گفته ی دکوراتورها، با سرخی آتشین خودش، عشق و شور شما رو فریاد میزنه. منتظر چی هستید پس؟ اگر می‌خواین کسی که دوستش دارید توی روز ولنتاین متوجه عشق شما بشه، یه دسته گل داوودی، بهترین انتخابه. گل داوودی انواع مختلفی داره و بعضی گونه‌های آن تا ۹۰ سانتی‌متر هم رشد می‌کنند.

اگر اشتباه نکنم در اغلب گل فروشی‌ها گونه‌های رنگی که رشد کمتری دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. گل داوودی برای ساخت باکس گل هدیه برای هر مناسبتی از ولنتاین گرفته یا تبریک تولد، فوق‌العاده ست.

بهترین گل‌های ولنتاین - گل داوودی


بهترین گل های ولنتاین – گل آنمون، گل شالگردن پوشیده

زیبایی گل آلاله یا آنمون به اینه که چند طبقه گلبرگ داره؛ انگار که شالگردن دور خودش پیچیده. با رنگ‌های جذابی که داره؛ رسما نماد دلربا بودن، جذابیت و درخشندگیه. اگر میخواین به عشقتون بگین چقدر دوستش دارید؛ یه دسته از این گل انتخاب خوبیه. داد میزنه که احساساتتون چقدر عمیق و متفاوته. باکس گل با آنمون یه باکس گل لاکچری میشه، حتما امتحان کنید.

بهترین گل های ولنتاین - گل آنمون

بهترین گل های ولنتاین – گل ستاره، با شکل و شمایلی که به ستاره هم شبیه است!

گل ستاره که به گل اشرفی هم شهرت داره، بخاطر سرگل ستاره شکلش به این اسم شناخته میشه. زیبایی این گل انقدر زیاد و چشمگیره که باز هم پای الهه‌های یونانی رو وسط می‌کشه. این گل با رنگ صورتی قشنگ و دلبرانه‌اش، سمبلونوس،الهه عشق یونانی‌ها است. البته که هر گلفروشی در تهران شاید آن را نداشته باشد.

(برای خرید درختچه آپارتمانی به صفحه‌ی مورد نظر رجوع کنید.)

بهترین گل های ولنتاین - گل ستاره

بهترین گل‌های ولنتاین – نرگس، گل خندان معطر و خاطره انگیز

گل نرگس، با شکل خاص و زیبایی که داره؛ شبیه یه صورت خندونه. خارجکیا نرگس رو مخصوص دهمین سالگرد ازدواج میدونن. نماد اینکه بعد از کلی سختی و سرما، هنوز هم میشه خندید و شاد و گرم بود. اما هیچ ایرادی نداره. شما توی روز ولنتاین هم می تونید روی این گل حساب کنید. به عشقتون این پیام رو میدین که توی سرما و سختی هم کنارش هستید و با هم می‌خندید.

بهترین گل‌های ولنتاین - نرگس

بهترین گل های ولنتاین – گل ژربرا، رنگارنگ جذاب

گل ژربرا دلربا، نماد معصومیت و پاکی است. ژربرا انقدر تنوع رنگی و زیبایی داره که حتما با دیدنش شاد میشین و انرژی مثبت میگیرین. اگر با دیدن این گل، حالتون خوب نشد؛ واقعا به خودتون شک کنید. خلاصه که اگر این گل رو برای روز ولنتاین به عشقتون هدیه بدین، حتما اونم عاشق شما میشه. (جدی نگیرید :))

بهترین گل های ولنتاین - گل ژربرا

بهترین گل‌های ولنتاین – «لاله» دیدم روی زیبای توام آمد بیاد

گل لاله برای ابراز عاطفه و محبت یک گل فوق‌العاده است. اصلا انگار برای همین کار ساخته شده باشد. این گل که شهرت جهانی هم داره، فوق‌‌العاده ظریف و خوش ترکیب است. گل لاله خیلی گل قدیمیه؛ اما تازه توی قرن ۱۷ ام تبدیل شد به این لاله که ما الان می شناسیم. شکوفه‌هاش واقعا گرما و آرامش عجیبی دارند.

اخیرا در برخی کافه‌ها در ولنتاین برای دیزاین میزها در کنار عود از گل‌های لاله استفاده می‌کنند. این گل بسیار گران‌قیمت و بسیار شیک و با کلاسه. برای خرید گل توی روز ولنتاین، برای پولدارای جمع توصیه میشه.

بهترین گل های ولنتاین - گل لاله

بهترین گل های ولنتاین – آلسترومریا، سوسن خانم گل ها

آلسترومریا همون گل سوسن مشهور خودمونه. گلی بی نهایت زیبا و البته خیلی با دوام. میگن نماد دوستی و فداکاریه. کارشناسا گفتن این گل بومی آمریکای جنوبیه. این گل با ترکیب رنگ‌های قشنگش، حتما دل شما و عشقتون رو می‌بره. روی همین حساب، انتخاب خوبیه برای ولنتاین؛ تقریبا همه جا هم به راحتی پیدا میشه.

بهترین گل های ولنتاین - آلسترومریا

بهترین گل‌های ولنتاین – گل لیلیوم، سوغات کازابلانکا

لیلیوم یکی از گل‌های محبوب ایرانی‌هاست که البته زادگاهش کازابلانکای مراکش است. البته به لی‌لی شرقی هم مشهوره. چرا؟ خدا میدونه. اگر عشقتون یه دسته گل لیلیوم براتون خرید؛ شک نکنید یه جنتلمن واقعیه؛ چون راستش این گل نسبتا گرونه. اگر این دسته گل دستتون باشه، هر جا پا بذارید، هوش از سر همه می‌پرونید.

بهترین گل‌های ولنتاین - گل لیلیوم


بهترین گل های ولنتاین – ارکیده ها، لاکچری خوشگل ‌های ولنتاین

گل ارکیده انواع مختلفی دارد. اما همه اونا با ظاهر لاکچری، نمادی از عشق، زیبایی و دوام هستند. یه قانون هست که میگه با ارکیده، همه چی رو به راهه. دسته گل یا گلدون؟ فرقی نمیکنه. شما در هر حال برنده میشین. گل ارکیده ظاهر فانتزی و ظریفی داره که می تونه نماد ظرافت و احساسات نامزدتان باشه؛ برای خرید گل ولنتاین یا کنار سبد گل پول می‌تونید روی اسم ارکیده تامل کنید.

بهترین گل های ولنتاین - گل ارکیده


بهترین گل‌های ولنتاین – به عشق تو گل های میخک را آب دادم!

اگر میخواین در روز ولنتاین به کسی ابراز عشق کنید، میخک انتخاب خیلی خوبیه. حالا البته درست که این جمله رو برای تمام پیشنهادات قبلی هم به کار بردیم. روز ولنتاین یک روز برای اثبات عاطفه نیست، بهانه‌ای برای هدیه دادن گل به همدیگر هم شاید نباشد. روزی که بهم یادآوری می‌کنیم قلب ما به یاد همدیگر می‌تپد. قلب ما چه رنگی است؟ سرخ!

دلیل اینکه گل‌های سرخ بیشتر مورد اقبال ولنتاین است، همین است. این گل، با شکوفه‌های چین‌ چینی، نماد عشق تازه است. حالا شاید به اندازه گل رز عطر و بو نداشته باشه، اما فوق‌العاده انرژی بخشه. به علاوه به لحاظ اقتصادی خیلی به صرفه است.

بهترین گل های ولنتاین - گل میخک


بهترین گل های ولنتاین – آفتاب گردان؛ پی آفتاب آسمان

می‌تونیم به شما اطمینان بدیم هیچ گلی حرارت و شادی آفتاب گردان رو نداره. این گل‌ها با موندگاری و رنگ جذابشون، نمادی از وفاداری هستن. اگه یه توک پا سر به باغ گل های آفتاب گردان بزنید، می‌بینید این گل‌ها چه خودنمایی میکنن؛ انگار خورشیدهایی هستن که از زمین به آسمون می‌تابند.

بهترین گل های ولنتاین - گل آفتاب گردان

بهترین گل های ولنتاین – گل گاردنیا؛ بهترین گل برای عشق های قدیمی

گل گاردنیا برای شما که مدتهاست کسی رو دوست دارید و هنوز نتونستید عشقتون رو برملا کنید، بهترین انتخابه. گاردنیا نماد از پاکی و نشاط هم هست. گاردنیا گل ارزونی نیست؛ شاخه‌ای فروخته میشه؛ ولی اگر بعد از سالها عشقتون رو به دست آوردید، به انتخاب این گل شک نکنید و کمی ولخرجی کنید. خلاق بودن همیشه جواب میده.

بهترین گل های ولنتاین - گل گاردنیا

بهترین گل‌های ولنتاین – گل زنبق آبی پوش و دوست داشتنی

مهم نیست کدام رنگ گل زنبق را انتخاب کنید؛ آبی، سفید یا زرد. این مهمه که بدونید زنبق نماد ایمان و آرزوهای شماست. بهتره که دسته گلی از زنبق همراه با گل‌های دیگه مثل لاله سرخ یا داوودی ترکیبی درست کنید و در روز ولنتاین، گل خلاقانه به عشقتون هدیه بدید. اطمینان میدیم که همه به این سلیقه خوب شما حسودی میکنن.

بهترین گل‌های ولنتاین - گل زنبق

 

 

مقالات مرتبط

نظرات

4 × 3 =